Gå til innhold

Dere som harf ått flere barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg venter også mitt 3 barn. Og har det heilt likt. Veldig ømme i første graviditet, litt mindre i andre og nå ingenting....er 6+3. Eg var superkvelm i første svangerskap, litt minder i andre og ikkje merka noe enda. Så håper virkelig at kroppen har vendt seg til disse hormonene så eg slipper unna med det meste som var ubehagelig siste 2 gangene;)

Eg venter også mitt 3 barn. Og har det heilt likt. Veldig ømme i første graviditet, litt mindre i andre og nå ingenting....er 6+3. Eg var superkvelm i første svangerskap, litt minder i andre og ikkje merka noe enda. Så håper virkelig at kroppen har vendt seg til disse hormonene så eg slipper unna med det meste som var ubehagelig siste 2 gangene;)

Jeg venter mitt andre barn og har tenkt på det samme.

Mitt første svangerskap fikk jeg kjempeømme og STORE pupper ganske tidlig. Denne gangen merker jeg ingenting.. De er fortsatt så og slappe og finnes ikke ømme i de hele tatt....

Jeg er 10+2 nå...

Annonse

Dette er bare mitt andre svangerskap, men det er helt motsatt av forrige. Da hadde jeg omtrent alt som var av symptomer, nå merker jeg så og si ingenting (litt bekkenløsning har jeg desverre).

Var på UL da jeg var 9+6, har sett en frisk baby med et hjerte som slår :-) Så er nok helt normalt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...