Gå til innhold

var på kontroll i går pgav svimmelhet og da

Anbefalte innlegg

tok de forskjellinge blodårøver og urinprøve av meg... det viste 3+ på lukocytter (hvite blodlegemer) også var blodsukkeret mitt på 2... noen som har opplevd det samme? de skulle dyrke urinen,men er redd for svar på hva d kan være

Fortsetter under...

Det kan jo være en UVI, så det er bra de dyrker urinen, men det trenger heller ikke være det i og med det er vanlig med noe utslag på leukocytter pga forurensning ved prøvetaking. Men mener "normalt" bl sukker ligger mellom 4-7. Hørtes ut som om det var litt lavt og at det er det som kanskje gjør deg svimmel. Eller kanskje lav bl.prosent. De gir deg uansett beskjed hvis noe er i vegen med prøve resultatene..

Lykke til så lenge!!

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Lavt blodsukker gjør enn lett svimmel hvertfall, hadde det slik forige svangerskap, blodsukkeret gikk ikke over 3,7.. Det kom jo av kvalme og dårlig matinntak hos meg da...

Lukocytter hos meg har vært på 2+ i starten av dette svangerskapet + eggehvite, de dyrker da for å se om det er bakterier som tyder på urinveisinfeksjon. Men det kan hende det bare er utflod som har påvirket resultatet, for hos meg når jeg var innom føden på kontroll (pga smerter) så fikk jeg beskjed om å vaske underlivet med klut og vann, og skille leppene når jeg skulle ta urinprøva, og da kom den tilbake fin :)

takk for svar =) har ikke hørrt noe enda så rekner med at den ikke hadde noe oppvekst av bakterier =P lykke til videre med graviditeten =) har forestgen begynnt å kjenne spark utenpå magen også nå,er kjempe herlig=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...