Fizzymed2små Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Da mener jeg sånn "bagvogn", ikke sånn paraplytrille. Lurer på om 3-åringen er for liten enda? Prøver å planlegge julegaver her...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Nei, en 3 åring må da vel være stor nok? Nå er min jente bare 1 år, og det holder lenge med paraplytrille og Brio-gåvogn for henne enda. De har store bag-dukkevogner i bhg, og vesla liker å leke med dem, men hun er ganske liten og dukkevognene ganske store, så hun får det ikke helt til ;-) Jeg har egentlig tenkt at mellom 2 og 3 år er passe jeg (kanskje til jul etter at hun har fylt 2 år, hun har bursdag i august), men kanskje jeg har tenkt for tidlig? Så i hvertfall at 2 åringene lekte mase med dise dukkevognene når jeg var der på tilvenning, og de lekte pent med dem og var store nok til dem.
*Lissi* Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Snuppa mi fikk en liten dukkevogn til jul i fjor. Da var hun 15 mnd. Var stor stas det:-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Sukk, hun fikk av bonusbestemora i det sekund UL sa det var jente....Jaja, litt ivrig. Luksusproblem. Hun er nå snart 2,5 år og har lekt fint med den i ca 1/2 år.
"Fru Schrøder" Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Haha, nå fikk jeg meg en god latter her, kakemonstermosedamen. Min er 2,5 åg skal få til jul. Eneste kriteriet her må vel være at de ikke må gå med vognen på strak arm, men at de kan kjøre den noe lunde normalt.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Jenta her var 19 mnd da hun fikk dukkevogn til jul, det var en måned tid før hun ble storesøster. Hun har lekt mye med den, helt fra første stund.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 det er mange forskjellige størrelser på dukkevognene så du finner nok en som er akkurat fin til jenta di. mine fikk første dukke vogn ved 1,5år å er nå 6 de har slitt ut 2 dukke vogner hver. er vel noe av det de har lekt mest med.
line_n & sara Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 min 3åring elsker dukkevogna si! er en gammel emmaljunga fra 70tallet, kjempefin! kjøpte den da hun var ett år, (fant den på finn og måtte bare ha den!) har stått framme i to år, men det er nå hun bruker den mest.
marinas skatt Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Lillemor fikk dukkevogn , kombivogn til 2-års dagen. Den vi kjøpte fikk man i 2 forskjellige str. Stor eller liten.
Fizzymed2små Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2010 Takk for svar jenter! Da blir det dukkevogn på lillemor til jul:)
Raych Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 Våre jenter fikk ordentlig dukkevogn/bagvogn til 2 årsdagene sine:)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 7. oktober 2010 #12 Skrevet 7. oktober 2010 Vår var også ca 2 år. Men hun plages litt med å regulere rygg/fotstøtte, sette i bagen med tung dukke og sånn. Blir så forferdelig sint når hun plages nå for tiden stakkars. Men bortsett fra det leker hun mye med vogna.
Fire småtroll Skrevet 7. oktober 2010 #13 Skrevet 7. oktober 2010 Her har de lekt med dukkevogn fra de var ca 1,5 år. Har arvet en liten kombivogn etter kusinen og den er flittig brukt. Yngste jenta mi er nå 20 mnd og hun leker med den hver eneste dag. Som regel ligger det en bamse oppi når hun kjører rundt i stua her, men hun kan også finne på å kjøre rundt med en buss, en tom drikkekopp, et eple e.l Eldste som er 3,5 år leker mer med dukkene, skal skifte bleie, gre håret osv. Så hun leker nok mer med dukkevogna på "riktig måte", mens yngste bare synes det er morro å trille, ikke så viktig med den dukka...
Ranveig R Skrevet 7. oktober 2010 #14 Skrevet 7. oktober 2010 Svigermor handla inn knall rosa dokkevogn i god tid før 1-årsdagen her. Eg ymta frampå om at broren på 3 ønska seg veldig dokkevogn men det gjekk visst ikkje an. Då lille var 1 år kunne ho verken sitte eller krabbe og var 7 mnd unna å gå, så det blei no uansett storebror som brukte vogna mest. Lille har begynt å bruke vogna litt sånn sporadisk det siste halvåret kanskje, ho fyller 3 i november.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå