ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Her er mini blitt sju mnd å veier 12(!!) kg. Veldig tung. Når jeg løfter andre babyer blir di såå lette;p Han følger sin egen kurve fint, så når han begynner å gå blir han sikkert å gå ned litt sier JM. Andre med store babyer?
Hanna30 Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Har en på tre måneder som er 8 kilo:) Han følger ikke helt kurven sin heller, han var under snittet da han ble født, men vokser kjempefort. men HS mener det kommer til å jevne seg ut og at det ikke er noe å bekymre seg over, så da bare koser jeg meg med at han er litt stor og rund:) Får masse kommentarer på at han er stor! Traff nettopp ei jeg kjenner som har prematurbaby og de har alltid slitt med at han er tynn. Hun sa det var godt å se at min er litt rund og at det er mye verre om det er andre veien, de har bekymret seg mye.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Min på straks 4 mnd veier ca 8kg. Han er ikke direkte lubben, men han er lang! Men han har et par kraftige kjaker da! :-) Vi får stadig høre at han er såååå stor og jeg er litt lei av å høre det. Jeg er nemlig 183 og mannen min er 188 og er kraftig bygd, så vi kommer aldri til å få barn som ligger på normalkurven eller under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå