Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 36+4 nå og de siste dagene så er jeg trøtt, men får ikke sove. Blir lys våken når jeg legger meg og ligger å vrir meg i timesvis. Utrolig irriterende, har ingen smerter eller urolig baby. Er litt plaget av urolige føtter, men burde jo gå ann å sovne allikevel. I natt tok jeg en paracet for å roe kroppen sovna vel rundt 02. Er i jobb ut denne uka så må jo tidlig opp. Merkelig dette her, noen som har noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer av å sovne, men så i 2-tiden så vokner jeg. Av og til kan jeg ikke sove før etter 2-4 timer, så jeg ligger våken nesten hele natten. Jeg har ikke noen forslag på hva man kan gjøre: har prøvd mye: ligge i ro eller bevege meg, prøve ut ulike stillinger etc. Stå på ut uken, det blir enklere når man er i premisjon.

Skrevet

Sovner heller ikke. Virker som kroppen ikke vil skru seg av, og hvertfall ikke når det er natta og mørkt! Kjempeteit. Har holdt på sånn i ca 3 mnd jeg. Enten blir det 2 timer nattesøvn, eller så sover jeg ut om dagen. I går sov jeg fra 10-18 !! Og i dag fra 6 til 7.30... *gjesper* Skal legge meg litt nå gitt.

Jeg har litt urolige hender da, men ikke med en gang jeg legger meg, så det skulle ikke ha noe å si. Er bare sånn endel gravide er dessverre. Irriterende og ikke minst uhorvelig kjedelig! Satt og spilte dataspill i hele natt jeg. Hvertfall en viss underholdningsverdi.

Skrevet

Snakket m jm om det, vi må visst bare akseptere det.

Men hun mente det er bedre å stå opp og lese bok, drikke litt te osv og så legge seg igjen enn å ligge å irritere seg i 3 timer... I dag vasket jeg opp klokka 05.00 før jeg brettet babytøy og spiste frokost nummer en.

Sov som en Stein fra 8-10...

Tips, jeg sover mye bedre de første nettene etter akupunktur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...