♡ Jersey ♡ Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Man håper jo at den uteblir, ikke sant?? Ikke hatt noe særlig med symptomer så langt, bortsett fra tunge ømme pupper og litt humørsyk, he he... Men idag våknet jeg av at jeg var uggen! ÆSJ! Jaja, sånn blir det nok en stund fremover! Holdt på til uke 17 sist gang, og gikk ned 4 kg. Uke 6+0 idag! Ønsker meg selv lykke til! Flere som ble kvalme så tidlig som i uke 6? Minnes jeg startet litt senere sist gang...
Knøtt nr. 1 i juni Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Ja, ikke sant? Jeg fikk kvalme - og oppkast - så det holdt i går ettermiddag og kveld... Jeg er 5+3 i dag i mitt første svangerskap. Jeg har hatt en litt spesiell sultfølelse de siste dagene, slik at jeg har følt jeg måtte spise med en gang jeg var sulten, men ikke noe mer enn det. I går kom denne sultfølelsen sånn på ettermiddagen, og så ble jeg forsinket i å spise i under en halvtime av en samtale, og dermed var det igang. Herregud så dårlig jeg var! Har funnet ut at jeg må ha kjeks tilgjengelige uansett hvor jeg er, og at jeg bør spise noe med en gang jeg står opp, men da tror jeg det skal gå bra. Det høres ut som du virkelig har et tøft svangerskap bak deg når det gjelder kvalmebiten. Krysser fingrene for at det blir bedre for deg denne gangen!
gutt09+*11 Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Hvis man har erfart det tidligere så håper man virkelig kvalmen uteblir.. Men det er jo så rart og da.. Er man ikke kvalm en dag, så begynnner man å lure og tenke negative tanker.. Men det er virkelig pyton.. Kvalm allerede jeg også, er i den 7. uka.. Forrige svangerskap var jeg kvalm m/oppkast i 5. mnd, så håper ikke det varer like lenge denne gang.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Forrige gang var jeg litt kvalm rundt IKM, men ikke noe særlig. Var litt kvalm på kveldene de gangene jeg var trøtt. Denne gangen ble jeg kvalm bare et par dager etter det som må ha vært befruktning. Og har vært spykvalm stort sett hele tida. Har en og annen bra dag innimellom. Desverre er det junkfood og potetgull som hjelper, så ser med skrekk og gru på hvordan vekta vil utvikle seg videre hvis det skal fortsette slik. For jeg føler meg rett og slett sånn dagen derpå fyllesyk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå