Gå til innhold

Vanlig at symptomer forsvinner når en slutter med støttebehandling??

kjærevene

Anbefalte innlegg

Er skikkelig lei meg i dag, har kommet til 9+0, men nå er alle symptomene på graviditet borte. Jeg brukte crinone til støttebehandling frem til UL, og sluttet etter den var tatt, var da 7+2.

Men siden den gang har symptomene jeg hadde forsvunnet en etter en, og jeg er livredd for at nå er det slutt. I natt merket jeg plutselig at brystene ikke lenger var ømme, så nå er det kke flere symptomer igjen. Kan dette muligens kun skyldes at jeg ikke lenger tar crinone???

Skal på UL når jeg er 9+5,gruer meg veldig. Noen med sammer erfaring, som endte godt??

Fortsetter under...

Hei kjærevene!

Det er helt vanlig at symptomene kommer og går! Selv jeg som er tvillinggravid opplevde det i ukene 6-12, så det kan absolutt ende godt! Kan du ikke ringe og få fremskyndet ul til før helgen så slipper du å gå å bekymre deg? En snill gynekolog pleier å slippe sånne urolige damer som oss til innimellom andre pasienter :-)! Lykket til, jeg tror du fortsatt er gravid :-).

Hei du, og takk for støttende ord!

Jeg har kommet frem til at jeg avventer til UL etter helgen. Jeg sier til meg selv at er det noe galt er det bedre de finner ut av det nå, enn på UL i uke 18. Og er det ikke liv, er det en god grunn til det.

Jeg må jo bare prøve å tenke positivt, men det er ikke alle dagene det er like lett.

Jeg var så heldig å bli gravid med tvillinger på mitt første forsøk, det ble et meget spesielt svangerskal med mange komplikasjoner, men jeg har to flotte friske gutter i dag. ¨Så jeg kan på ingen måte klage, jeg er så takknemlig for de jeg har, men greier ikke helt å tro at vi skal være så heldige å få oppleve dette en gang til, men nå kan det faktisk se slik ut.

Hvor langt har du kommet??

Da må du prøve å slappe av i helgen og kose deg med mann og barn, jeg tror du får se hjerte slå mandag :-)! Jeg er 18 uker på veg og koser meg med den raskt voksende magen, og gleder meg til ordinær ul tirsdag :-)!

hei hei:)

husker meg godt igjen i dette med at symptomene avtok....var heeelt panisk!!

det var vel rundt uke 7-8 at ømme bryster forsavnt over natten,ingen mer stikking eller vokse smerte...pluss at jeg blødde masse og spottet om en annen helt fram til uke 13! rimelig frynsete nerver kan man si og hadde overhodet ikke troen på at alt dette til sammen kunne føre til noe bra....

uff for en tid.....må bare si at jeg føler veldig med deg og dere som har det slik den første tiden*klemmepå*

mine ømme bryster kom ikke tilbake heller,,ihvertfall ikke nevneverdig slik jeg husker det...men her sitter jeg da 37 uker på vei med lillebror i magen og alt har foreløpig godt bra...

lykke til!!:)

Hei kjærevene!

Er så spent på hvordan det gikk med deg på ultralyden idag! Har som deg følelsen av at alle symptomer forsvant nå i helgen, er 8+5 idag, skal på ultralyd onsdag når jeg er akkurat 9 uker. Har fryktelig dårlig følelse nå, men holder håpet levende i 2 døgn til!

Krysser fingre for at du fikk gode nyheter idag!

Klem

Annonse

Hei alle sammen, i dag er jeg igjen såå glad og lykkelig! Har vært på UL, og fikk se en liten spire med bankende hjerte. Legen var kjempekoselig, og fortalte at alt såg bra ut. Navlestreng, plommesekk og slimpropp alt var på plass. Babyen var plassert høyt oppe i livmoren, og morkaken på bakre vegg. Jeg har lovet meg selv at jeg nå skal nyte graviditeten, for JA, jeg er gravid!!

Min mann har fortalt om graviditeten i dag, blant annet til våre to gutter på 7 år. De ble litt overrasket, men klemmet magen god natt når de la seg. Tror de vil glede seg stort etterhvert. Jeg kommer nok til å ta en privat UL i uke 12/13 tror jeg, jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg igjen fort kan bli bekymret om litt.

Men i dag har jeg bare koset meg. Masse lykke til videre alle flotte damer her inne!!

Gratulerer med flott UL i dag! Det er nok godt for et bekymret hjerte å se at alt står bra til! Håper du klarer å nyte graviditeten en god stund! Det er godt det finnes muligheter for private ultralyder når nervene slår seg helt vrange!

Lykke til videre!

Så flott at du fikk gode nyheter igår, jeg var så spent og innom og sjekket mange ganger etter svar/innlegg fra deg, ble glad på dine vegne når oppdateringen kom! Håper jeg er like glad imorgen etter min UL, er sååå spent. Synes det er tortur dette altså, gå med alle tankene og nervene. Om 24 timer har jeg gudskjelov et svar!

Kos deg videre, vi holder hverandre oppdatert!

Hei håp 2010, så kjekt at du følger med meg =)

Jeg håper virkelig at alt står bra til med din lille i morgen, og at du får senket skuldrene litt! Hvor langt har du kommet??

Jeg hadde en fantastisk dag i går, føler meg så trygg og gravid rett etter en positiv UL. Men jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg kommer til å ta en privat UL før den ordinære. Mest sannsynlig i uke 13.

Skal til min første svangerskapskontroll hos lege neste uke, er da 11+1, tror dere at vi kan høre hjertelyd da hvis den lille ligger rett??

Ellers sliter jeg sinnsykt med allergi. Sover dårlig om natten, våkner og klør og nyser i ett kjør, og er full av snørr, så dere kan tro det er festelig. Jeg fikk beskjed meg lege om kun ta en rablett i døgnet, og må velge om jeg tar om morgenen eller på natten. Men jeg er ikke sikker på hvor lenge jeg klarer å gå slik, må høre om det finnnes noe annet jeg kan ta i tillegg. Noen med erfaring??

Masse lykke til videre damer, kjekt med oppdateringer fra dere alle!!

Hei kjære deg:)

Tenkt på deg og hvordan det har gått med deg, og her kommer du bare med verdens beste oppdatering etter en fantastisk UL:)

Gratulerer så masse med det flotte resultatet, koz deg videre i svangerskapet og med den voksende maven:) Men forstår deg veldig godt med tanke på noen ekstra UL i tiden fremover.....hehe

mange varme klemmer fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...