Gå til innhold

Gir man dåpsgave til egen baby?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi ga han en bok... også deler av selskapet. Men tror det er like vanlig å ikke gi noe...

Skrevet

Vi kjøpte et gullhjerte som hun hadde på seg i dåpen. Men foreldre "gir" vel som oftest selskapet..

Skrevet

Vi betalte selskapet å ga han 1000,- kr. Hadde ca 20 stk til buffet å kake etter dåpen=)

Men tror heller det ikke er vanlig å gi noe.

Skrevet

Vi ga et barneservise fra babydesign.no. Vi brukte nesten ingenting på festen, så da ville vi gi gave også.

Skrevet

Vi ga ingenting, men betalte jo selvfølgelig selskapet.

Skrevet

Ingen av gutta her fikk noen dåpsgave fra oss..

Skrevet

Tuller dere??

Mener folk virkelig at å ha selskap er en "gave" til babyen?

Skulle da bare mangle at foreldrene betaler for et evt. selskap i forbindelse med dåpen. Hvis noen andre (f.eks besteforeldre) betaler, regner jeg det som en gave til foreldrene, ikke til barnet!

Vi kjøpte ikke noen gave da jenta vår ble døpt, men tok masse bilder som skal bli til album - blir vel en slags gave bare at hun får den senere.

Skrevet

har betalt selskap, mat, finkjole osv. Syns ikke det er behov for noen egen ekstra gave fra oss da. Hun får jo nye ting hele tiden, klær, leker, utstyr osv.!!

Skrevet

Vi ga ikke gave. Betalte selskapet,maten osv.

Skrevet

Vi har vel på en måte gjort det, ja. Jenta vår fikk så mange smykker, så da kjøpte vi liksågodt et stort og flott smykkeskrin i tre. Så da får vel guttungen få noe også.

Skrevet

Vi ga et lite sølvhjerte med inngravert bilde av jenta vår.

Skrevet

Vi ga en bronse avstøpning av hennes hånd og fot. Tenker det er kjekt å ha når hun blir stor:-)

Skrevet

Jeg ga henne en sølvtallerken jeg fikk til dåpen av min mor (som selv fikk den i dåpsgave) med navnet hennes inngravert. Syntes det var hyggelig med noe spesielt til en så spesiell dag, men så er jo jeg veldig glad i tradisjoner : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...