minnimus83 Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 noen som vet hva det kan være? vondrt på det ene låret helt oppe på innsiden
Frk Marge Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Overbelastning pga bekkenløsning? Det er sånn jeg har det i allefall... er så øm at jeg hyler om noen prøver å massere der; fysioterapeuten fx ...
minnimus83 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2010 det er ikkje vondt hele tiden ikkje når eg er i ro og ikkje når eg trykker på, og så har eg ikkje bekkenløsning
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Vet ikke om det er det samme som jeg har, men får av og til en ilende smerte øverst i låret, på innsiden..Egentlig minner det om akutt vondt mensverk.. Vet ikke hva det kommer av, men tror jeg får det i sammenheng med kynner og nedpress...
2 boys & now pink Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg får det dersom jeg går for fort, eller i trapper.... Kjennes ut som en nerve er i klem, og jeg må holde meg oppe for ikke å deise i bakken når det plutselg blir kastet over meg... Har det kun i høyre lyske...
Moen72 Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Er sikkert løse leddbånd, ganske plagsomt, og en merker det spesielt når en skal "løfte" benet, slik som trapper og gå fort....Strammer seg til igjen etter fødselen, men det kan ta litt tid..
Hera_75 Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Bare vondt, eller hovent også? Ikke for å skremme, men vi gravide er jo mer utsatt for blodpropp.. da skal det også være hovent og stivt, tror jeg..
indigo25 Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Hvis symfyseleddet har begynt å skli fra hverandre ( en type bekkenløsning), så vil ofte de små musklene på innsiden av lår jobbe på høygir for å stabilisere. Da blir det ofte stivt, ømt,brennende og av og til store smerter rundt det området. Det kan og være smerter fra beinet i selve bekkenringen som verker.
jigær82 Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Har det samme problemet.. Var hos min JM igår og tok det opp med henne. Hun sa at det er ungen som presse seg nedover og da får vi de smertene og blir ømme.. helt normale smerter =)
jigær82 Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Har det samme problemet... Var hos JM igår og tok det opp med henne.. HUn sa at det er ungen som presse seg nedover.. Så det er helt normale smerter..=)
pifi med tre nurk Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 Jg olever det samm... når jeg går fort, eller har gåttt over litt tid.. det strammer seg i lået, litt som krmpe og må passe på så jeg ikke detter...det er vondt og ubehagelig, har hatt det lenge denne graviditeten.. opplevde ikke noe slikt første gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå