Gå til innhold

Treff tirsdag 12. okt.? (Tromsø)

Anbefalte innlegg

Håper dere koset dere på treff nå på mandagen. Siden det ikke er lagt ut noe treff neste uke, er det noen som er interessert i et treff på tirsdag i neste uke (12. okt.)? Mandag i neste uke passer desverre ikke for meg, så er litt egoistisk på valg av dag :-) Kanskje vi skulle prøve noe annet en Gründer? ...men sliter med forslag...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142409098-treff-tirsdag-12-okt-troms%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tirsdag neste uke passer supert for meg! Får dra meg med på mitt første treff da siden det ikke arrangeres barselgrupper e.l. i Tromsø :) Er desverre ikke så mye i byen at jeg har noen gode forslag til hvor... Aunegården har vel litt lite plass?

Aunegården ja...fantastisk plass med fantastiske kaker, men de har nok ikke plass om vi blir mange. De har jo ikke så mange sitteplasser i kafedelen sin. Legger bare ut Grunder da, så kan vi jo heller drøfte om mulige andre steder på treffet.

Må man forresten bestille bord? Kan jo kanskje være lurt!

Skal prøve å komme på tirsdag,dersom svigers stiller som bv :). Har vært veldig koselig hver gang :). Synes kanskje også det hadde vært fint å prøve et nytt sted, men det kan vi jo som nevnt drøfte på tirsdag. Tror det er lurt å bestille bord,sist mandag var det nesten fullt på Grùnder da vi kom :/.

Annonse

Det var jo synd du ikke så oss med magene, for vi hadde nå ganske store mager vi som var der :-) Vi satt helt innerst i lokalet og bord var bestilt. Vi snakket om å prøve oss på Peppes neste gang, så kan vi spise vi som vil... :-) Bestiller bord i mitt navn (Janne), alternativt under navnet "Barn i magen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...