MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 når han ligger i pysjamas (han er 2 uker) så tisser han bare gjennom.. pysjamaser støtter jo ikke opp bleia noe.. syns det er mye bedre å legge de i en body. den holder bleia på plass, og det kommer aldri noe på utsiden er det kanskje bleia det er noe galt med? hehe
EgG Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Kjenner ikke dette problemet... Kanskje bleien sitter for løst eller kanskej du skulle hatt tykkere bleier?
odji Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Min jente brukte body og strømpebukse til hun nesten var året. Nå bruker hun pysjamas.. ;-) Men jeg hadde ikke noe problem med tissing gjennom...
Gjest JuniGull2010 Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 MIn brukte nesten bare body de første 8 ukene, men så var det på sommeren og en kortermet body fungerte utmerket som pysj i varmen. Jeg har brukt pysj siden.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Ja, vi opplever også ofte lekkasjer når hun har på seg pysj, men sjelden når hun har på seg body.. Har igrunnen ikke tenkt over det før jeg leste dette, men det er nok sant som du sier, at det kanskje skyldes at pysjen ikke støtter opp bleia noe særlig og dermed lekker det mer ut. Men synes likevel det er veldig greit med hel pysj kontra body og strømpis, siden strømpebukse på bittesmå babybein er noe ordentlig herk spør du meg:p
Snuppa! Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Bruker som regel korterma body under pysjen. Men det har gått mest i body om natta her og ingenting på beina, men blir vel mer pysj framover nå når det blir kaldere.
mamman til to gutter Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Vi har brukt pysj fra første natt hjemme på begge våre, bortsett fra noen få varme sommernetter, og har aldri hatt problemer med at det lekker. Du burde prøve noen andre bleier å finne noen som ikke lekker, ikke fordi det er viktig med pysj om natta, men fordi det er greit at bleiene sitter godt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå