FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Har vært til kontroll hos jordmor i dag, hadde trodd at jeg skulle være ganske moden, har hatt SYKT mye vondt om kveldene, nedpress, menssmerter og kynnere. Så vondt at jeg har kastet opp av smerte!Tenkte det gjorde godt og var verdt det...Men jordmor undersøkte meg og jeg var UMODEN! ARG!!!
Sannellerslik? Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 samme her....var til jordmor i går, og ingenting på gang... jeg har også hatt mye vonde kynnere, nedpress og menssmerter... Har også sovet veldig dårlig pga smertene.... så jeg ble veeeldig skuffet når d ikke var noe!! Men men..... vi får bare trøste oss med att d alikevel plutselig kan skje noe..... :-)
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Er det bare jordmor som sjekker om man er moden eller ikke? Og i så fall når gjør de det? Jeg har hatt de siste kontrollene hos fastlegen min og skal dit på fredag igjen. Er 37+2 idag...
Spinella Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Tydeligvis ikke jeg heller :S Var fullstendig lukket, og hun fikk ikke en finger inn i mormunnen engang, enda hun prøvde. Er 39+4, så..... Overtid? Gøy gøy gøy
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Uff....så dumt at du skal ha så vondt da...Du hadde virkelig fortjent etpar centimeter!!! Men - fortvil ikke - fødselen kan plutselig sette igang for deg uansett. Jeg har vært såkalt "moden" i snart to uker...går rundt med 2 cm åpning - men ungen vil jo ikke ut....!!! Jeg er 39+2 og venter og venter og venter...så å få vite at en er moden er ikke så kjekt heller - når ikkeno skjer uansett :-S Lille prins er tydeligvis IKKE moden, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå