Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. oktober 2010 #1 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er gravid og venter mitt tredje barn. Første graviditet var puppene super ømme. Andre gravidite var de LITT ømme. Nå tredje graviditet er de ikke ømme. Redd det er noe galt. Hvordan har det vert med dere??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 6. oktober 2010 er 6+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru H Skrevet 6. oktober 2010 #3 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er nøyaktig det samme for meg. De var helt sykt vonde første graviditet, ikke så ille andre gang.Denne gang merker jeg ingenting foreløpig (er bare 5uker). Vet ikke om det har noe å si at det er mer "plass" der nå etter å ha ammet to barn. Mer herdet på en måte:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inlove..... Skrevet 7. oktober 2010 #4 Del Skrevet 7. oktober 2010 hei Jeg venter nr. 3 og har det likens. Men er bare glad, det er jo ikke noe godt med vondt i puppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tusen takk for svar begge to. Gått å høre jeg ikke er alene. Synes det har vert skikkelig ekkelt at puppene ikke er ømme, det er jo totalt unormalt for meg å være. Men det ser jo utfor at dere opplever det på samme måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå