Nikki 75 Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Vi trenger det ikke lenger, men da han var mindre brukte vi en liten teskje i flasken 2-3 ganger daglig. Det er egentlig bare å prøve seg fra, for det er forskjellig fra barn til barn hvor mye de trenger.
Hanna30 Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg bruker en halv teskje i hver flaske. Tror det er ganske mye, men han trenger det, bæsjen blir veldig hard hvis ikke.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Vi har 1 ts i flasken han får på kvelden (150 ml) fikk beskjed av jm at 1 ts var det man kunne gi på ett døgn, men det tror jeg er bare tull! da vi først begynte å gi malt hadde vien liten ts i hver flaske til bæsjen så bra ut, så prøvde vi oss bare frem!
Bergen1983 Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Vi gir 1 ts i en flaske, 1 gang i døgnet. Og det har funket utmerket for oss, så langt. Aldri mageknip, og bæsjen flyter fint, hehe (1 bleie i døgnet)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Nå bruker ikke vi det lenger men HS sa at man helst skulle samle all malten man skulle gi i en flaske, og ikke spre den ut i flere flasker. Jeg ga en halv t-skje i hver flaske da han spiste 8 ganger i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå