Gå til innhold

Hva er ditt stjernetegn og ascendant?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stjernetegnet er den du er født i, altså, en slags "livs veileder", det er slik du på mange måter føler deg, og er på.

Ascendant er måten du fremstiller for andre mennesker, slik de ser deg.

Når du er samme tegn, i begge, så betyr det at du er i kontakt med deg selv, du er fult klar over hvem du er, og hvordan du fremstår :)

Mitt stjernetegn er Tvillingene, men min ascendant er skorpionen, og dette stemmer, jeg føler meg sånn som en født i tvillingen er (splittet i mange meninger/viljer osv) men andre ser meg som en skorpion :)

Annonse

Eg er vær, med acendant i løve. Det einaste eg kunne følt var "riktigare" er vær/vær, men vær og løve har jo ein del fellestrekk, så eg kan gå med på at løve kan stemme.

KJapp beskrivelse av meg: Barnslig, engasjert, (alt for?) oppriktig, egosentrisk (men på den søte, uskyldige måten eit lite barn er det, har det blitt meg fortalt ;p), ser sjeldan problem - berre utfordringar, mister fort interessen viss ikkje ting skjer akkurat NO, enormt konkurranseinstinkt, dårleg tapar og enno verre vinnar, kreativ, kort lunte (men blir like fort blid igjen).

Haha, eg er visst ein gjennomsnittleg 3-åring :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...