Gå til innhold

Fått brev fra Medicus

Raggy

Anbefalte innlegg

6 uker siden sist Ma og utskrapning. Hadde eggløsning for to dager siden og kan ikke gjøre noe med det. Må ta 4 blodprøver fra dag 3 til dag 24 av neste menssyklus.... pluss levere en sædprøve.

Håper inderlig at de finner ut noe når den tid kommer. Er vel mange her inne som har tatt disse undersøkelsene og har noen erfaringer å fortelle meg?:)

Fortsetter under...

Hei Raggy!

Så bra at du allerede har fått brev!

Jeg måtte ta masse pröver den 3 dagen i syklusen. Tok sikket 10 rör med blod. Tok også noen blodpröver på hormoner om jeg ikke husker feil. Men min mans sæd tok de ikke pröver på!

Jeg tok også en utvidet UL undersökelse av livmoren. De sprøytet inn en vetske og undersökte livmoren for feil. Var alt annet enn behagelig.....

Lykke til! Håper de kan gi deg noen svar.

Klem fra

Hei

Jeg måtte ta masse blodprøver på dag 21 i syklusen. I tillegg måtte mannen levere sædprøve og han måtte også ta noen blodprøver. De tok bla annet blodprøver for kromosonavvik på oss begge.

Etter at prøvene var leveret og analysert så var vi på en dobbelttime på sykehuset. Da undersøkte de meg med innvendig UL og gyn. undersøkelse. Det var kjempemasse prat.

Siden jeg har hatt spiral og vært igjennom to utskrapninger så ville de også ha meg ned i narkose for å undersøke livmoren min med kamera. Det fikk jeg time til en eller to uker etter dobbelttimen.

De fant ikke noe galt med oss. Men Gynekologen undersøkte litt rundt og snakket med en professor på fertilitetsklinikken i Porsgrunn om vårt tilfelle. Han anbefalte HCG injeksjoner 2 ganger i uka til uke 12 og abyl E. Vet ikke om det er det som har fungert eller at jeg har funnet ut at jeg ikke tåler melk og har kuttet ut alt av melkeprodukter. Nå er jeg i hvertfall 12 uker på vei, Har aldri kommet så langt tidligere. Krysser fingrene.

Lykke til med utredningen. Håper dere får noe hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...