Gå til innhold

Lykketallet er 7:-) I morgen er det ett år siden mitt eneste blå kryss

Anbefalte innlegg

...Eller dvs jeg måtte jo teste flere ganger for å være sikker, hehe:-)

Vi hadde vært gift i 7 år (prøvere i 6,5 av dem) da jeg ble gravid på mitt 7. prøverørsforsøk. Testdag var 7. oktober i fjor. Jeg husker enda den ubeskrivelige, overveldende og uvirkelige følelsen da testen endelig var positiv. Nå har jeg en fantastisk fin gutt på 4 mnd som akkurat har sovnet for kvelden:-D

Jeg ville egentlig bare si at det går an selv om det tar tid. I begynnelsen av min prøverørskarriere tenkte jeg at over 4 forsøk var ufattelig mye når jeg leste slike innlegg som dette. Men så går tiden og det ene negative forsøket følger det neste uten at man blir klar til å gi helt opp. Jeg vet mye om skuffelsen som kommer mens etter mens, negativ test etter negativ test.

Jeg håper det lykkes de aller fleste av dere å bli gravid leeeeenge før dere kommer til 7 forsøk, men hvis ikke, så nytter det å stå på:-)

Om ett års tid er jeg kanskje tilbake her igjen (selv om det ikke blir 7 nye forsøk). Håper ingen av dere er her lenger da:-)

Lykke til!

Fortsetter under...

Hei!

Jeg husker da du ble gravid. Godt å høre at dere koser dere!

I mitt tilfelle begynner nå referansene til Jenny Jensen å komme... Jeg skal ha mitt 10. forsøk i november. Jeg satser på at alle gode ting er 10 og 3 (tiende forsøk, forhåpentligvis tredje graviditet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...