Gå til innhold

legen mener jeg kan ha pcos,men hjelp meg litt damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bare vært hos legen og tatt blod prøver å dei sa hun var helt fine.hormonene var som dei skulle osv.mn har ikkje hatt mensen siden mars\april å sluttet på p pillene i des09. har litt smerter helt nede i magen når jeg bøyer meg frem å så litt sånn krampe til tider men ikkje sånn kjempe vondt.har ikkje ennå vært hos gyn på ul ennå. mn går d an og bli gravid i mitt tilfelle eller må jeg ha "hjelp"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vanskelig å vite. Du må nok til gyn som kan ta ul.

En gyn vet mye mer enn legen din. :-)

lykke til

Skrevet

Min venninne har alltid hatt mensen helt på klokka hver mnd.. altså ikke noe ustabile perioder i det heletatt...

Men da hun slutta på ppilla så fikk a ikke mensen... og endte opp med hormonbehandling for å få igang igjen... Da de først fikk det igang igjen så har det vært helt stabile sykluser etterpå...

De viste ikke helt hva det skyltes.. men bare forklarte det med at det hadde "hengt seg opp"...

Vet ikke om det var til noe hjelp.. men tenkte jeg kunne forteller alikevell..

Skrevet

Hei, du må nok ta en innvendig ul ja. Men som nevnt under kan det hende det bare har "hengt seg opp". Har du noen "bivirkninger" som økt hårvekst visse plagsomme steder, overvekt, kviser? Hvis ikke og hormonene dine er bra, så er det rart om du har pco eller pcos. Men leste om ei anna her inne, som tok lap. Og hun ble helt frisk etterpå. Og ingen skjønte hvorfor hun fikk diagnosen pcos.

Og du kommer nok til å bli gravid :) Man får god hjelp av legene nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...