Gå til innhold

Har fått Puregon-pen av Pors idag, men ingen sprøytespisser ;-S

Anbefalte innlegg

Er det riktig at det skal være slik, eller har de gjort en feil?

Apoteket jeg tar ut medisiner på har ikke Puregon-spisser, men hun jeg snakket med regnet med at jeg kunne bruke andre typer spisser enn akkurat de som er beregnet på Puregon. Noen andre som har gjort det?

Burde jeg evt. fåt de til å bestille spisser til meg, når de bestiller selve Puregonen?

Fortsetter under...

Aaaahhh. Da ble jeg klokere, Karine ;-) Har ikke hentet Puregon på apoteket, nei. Skal kjøpe noe brukt, og kommer da kanskje til å få med da, men når jeg bestiller det jeg må ha fra apoteket (de har det ikke inne), kan jeg be spesifikt om at de bestiller sprøytespisser også ;-)

Du trenger ikke det heller, for det kommer ferdig pakka med spisser fra produsenten :)

Når jeg spurte om damen på apoteket kunne sjekke om spissene var med første gang kikket hun litt surt på meg og sa at "selvfølgelig er de det!" :P

Inni puregon-pakka følger det med 2 pakker med 3 spisser, altså 6 stk totalt. Hvor mange spisser du trenger avhenger av dosen din, men jeg har alltid hatt for mange spisser (kun brukt 2-3 per puregon). Om du mangler spisser så kan jeg sende deg i posten :)

Annonse

Tusen takk for svar, dere, og takk for tilbudet Millamolly ;-)

Har begynt å finne ut av det nå. Ble litt stressa med en gang, da jeg så at det ikke var noen spisser i esken til pennen ;-) Får nok nok spisser, ja ;-)

Klem til dere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...