*septemberbaby* Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Tenkte handle inn litt barnemat på glass som mini har til han blir gammel nok å spise! ( benytte meg av tlbudet på rema 1000/kiwi før nyttår, å få et lite lager:P) det jeg lurer på er hvilket merke av barnemat på glass anbefaler dere? og hvilken bruker dere mest? Frukt/middag?? håper dere vil dele erfaringer om hvilke matglass som er deres favoritt:)
*LillaMeg* Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Nå har ikke jeg prøvd så kjempemange forskjellige.. Men alltid greit med ett lager av blåbær\sviskemos til treg eller løs mage. Pæremos og eple\banan til nestle er en slager her. Og potet\brokoli til Hipp. (Den er faktisk god.. ) Når det gjelder merke så tror jeg ikke det er såå store forskjeller, er vel kanskje mange som ikke liker Nestle pga boikotten (aner ikke helt hva dette dreier seg om, men google vet sikkert.. ), jeg liker Nestle, de har jo vært lengst på markedet.. Hipp er jo økolgisk, og det er bra, og småfolk er vel norsk.. Er vel den største forskjellen. Mye å velge mellom hvertfall.. Her så går det mest fruktmoser. Har enda ikke begynt på middager nemlig.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 jeg bruker hipp da jeg har en meget bestemt liten frøken som nekter å spise klumper. 6mnds glassene fra hipp er klumpfrie. har også tenkt å skaffe meg et lager av både bleier og glass kommer til å handle litt forskjellig av både nestle og hipp. småfolk liker jeg ikke litt spesielle i smaken de glassa syns jeg
Nikki 75 Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Min lilel knall spiser det meste, men favoritten virker å være de med tomat fra Hipp (nudler og grønnsaker, og pasta og et-eller-annet). Sviskemos kan man sikkert aldri få nok av.
EgG Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Her i huset nekter snuppa å spise middag på glass, så det kan jo være litt risiko å hamstre det, men ellers vil jeg anbefale sviskemos, mos med banan og jordbær og Hipp sin fruktmos med fullkorn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå