Gå til innhold

Noen som skal teste i morgen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

gleder meg til testene kommer i posten i morgen :o) bestillte 10 billigstaver denne gangen!så nå er det bare å teste i vei :o))symtomer er !veldig tøtt,stikker i magen å muringer som går helt ned i beina!kan jo være pms,men da er det annerledes denne mnd!for pleier ikke å være plagt me det :o))veldig oppblåst å luft i magen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi krysse selvfølgelig alt av fingrer og tær for at den er positiv da :D

har du brukt billigstaver før? vurderer å kjøpe et par.. har hittil brukt CB, litt for dyrt :/

har bestilt GU time på mandag for å se om jeg er gravid eller ikke.. har fått en positiv, og 3 negativ :/ på mandag som kommer er det 3 uker siden jeg hadde IKM.. FRUSTRERENDE!!

Skrevet

jepp jeg skal,viss testene kommer i morgen;) har bestilt billigstaver og en CB som jeg skal ta viss billigstavene blir positiv;)

Lykke til med testingen:) Måtte det være en liten spire som lager alle disse symptomene( luft i magen,murringer/stikkinger i lysken,spes ved hoste/nedpress,trøtt,hodepine) og ikke IKM...

Skrevet

Jeg skal teste i morgen! Gruegleder meg... Har IKM i morra, og har hatt en milliard symptomer...som kan være både gravide-symptomer og pms... blir helt forvirra :) men kjent masse murringer, oppblåst, trøtt, litt bilsyk... Med nummer en som vi ikke hadde planlagt kan jeg ikke huske at jeg kjente noe særlig før etter at jeg hadde testet positivt, hm... krysser fingrene :D Lykke til allesammen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...