Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Går det an å gi barnet sitt navnet Felix?

Eller er det et belastende navn? Fordi man assosieser med hunder og katter?

Hva assosierer dere navnet Felix med?

Og synes dere det er et navn man bør styre unna? (vil jo ikke at barnet skal bli mobba pga navnet!)

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142407790-felix-belastende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Felix er vel i ferd med å bli et mer vanlig navn som flere heter nå sånn at jeg tror ikke det vil bli sett på som helt merkelig eller at det er noen kjempestor sannsynlighet for mobbing pga navnet. Når det er sagt kan jeg ikke fordra Felix og synes til og med litt synd på alle de kattene som måtte hete det.

Annonse

Det er vel ikke det at folk mener det er et nytt navn i den forstand, men det er et navn som ikke har vært mye brukt her i landet før det plutselig har blitt populært de siste par årene, derav et nymotens navn -et navn som er blitt moderne i nyere tid...

Når det er sagt synes jeg Felix er helt forferdelig, på lik linje med Maximillian, Linus og Leander -nymotens navn som absolutt ikke er nye ;)

Annonse

Clumsy:

Hehe, så gøy! ;) Ja, jeg har hatt noen innlegg her og vi har gått maaange runder for å prøve å komme frem til et navn!

Etter lillebror ble født har vi hatt disse favorittene: Felix, Levi, Emrik, Bastian, Ulrik og Johannes... Men tror nok vi lander på et av de to første :) Oppdatering kommer! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...