Gå til innhold

Elsa, Agnes eller Astrid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var et vanskelig valg. Først og fremst vil jeg si at alle er flotte navn!

Rangerer slik:

1. Elsa

2. Astrid

3. Agnes

Elsa er utrolig kult! Det er stilig og tøft samtidig som det er skjønt. Jeg har selv tenkt på dette navnet. Astrid er veldig vakkert og sterkt. Agnes liker jeg også, men ikke så godt som Elsa og Astrid.

Lykke til med navnevalg! Kan jeg spørre hvilket du var helt bestemt på først?

Oi, alle er fine jo!

Jeg syns Astrid er kjempefint, det har styrke og er et gammelt, stødig navn. Det fins på lista mi! ikke et poppisnavn i det hele tatt!

Agnes er også på lista, men syns Agnes i senga ødelegger litt til at jeg vil bruke det, pluss at jeg vet om et hus som spøker som blir kalt Agnes-huset... ;) Teite assosiasjoner jeg vet det, men de er jo der...

Elsa har jeg mindre forhold til, det er fint, men ikke så sterkt og vakkert som de to andre.

Gå for Astrid!!

Liker både Agnes og Astrid kjempegodt, velg det du liker best, men for meg akkurat nå er favoritten Agnes. Tror nok det er flere småjenter som heter Astrid enn de som heter Agnes, men de er vel ikke de mest vanlige for tiden noen av dem.

Annonse

Takker for innspill. Elsa var og er fortsatt navnet vi er nermest bestemt på.

Astrid er en god nr 2. Det stod på listen da storesøster ble født, men har ikke vært nevnt før nå, og vi liker det begge ganske godt, men synes Elsa er litt kulere.

Agnes er vel egentlig ikke så aktuelt lenger da mannen ikke liker det så godt.

Annonse

Tre sjarmerende og stødige jentenavn, skjønner godt dere har problemer med å lande på ett!

Men med kniven på strupen hadde jeg valgt Agnes. Synes det har en helt særegen vakker klang. Elsa blir litt for "helsa" for min del. Og Astrid vet jeg om så mange som heter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...