Martins mamma Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Hei, gutten vår på 7 uker har fått MME i tillegg til MM om kvelden i 2-3 uker nå, han får mellom 50-70 ml etter at jeg har ammet han. Resten av døgnet får han bare MM. Er det nødvendig med malt i flasken når han får så lite MME? Han har ikke bæsjet på en uke, vet at det kan være helt normalt, men han har de to siste dagene vært urolig og hatt vondt i magen. Kan han være forstoppet?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Hvis han har vondt i magen, kan du jo alltids prøve med litt malt i flaska. Det skader ikke. Men mm ernærte barn kan ha avføring hver dag og de trenger ikke ha avføring på flere uker. Begge delene er normalt. Men ville prøvd med litt malt, det kan hende det har "tettet seg litt" for han:)
Hanna30 Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg måtte ha litt malt i flaskene da jeg delamma, så mulig din trenger det også! Selv om min ikke fikk så mye mme til å begynne med, fikk han hard mage. Begynn forsiktig og test ut hvor mye han trenger:) For mye kan også gi luft og vondt i magen, så ville prøvd med bare litt (ei kvart teskje kanskje) til å begynne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå