Oppnedx2 Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Så var den berømte kvalmen tilbake, merket den har sneket seg inn de siste dagene før, under og etter måltider, men nå er den her heele tiden ! Ikke minst den konstante følelsen av å ha diare (sorry detaljer) men så løper jeg på do å kommer aldri noe.. Men pluss siden er at jeg har sovet som en STEIN etter dette slo inn så får leve på den.. ;-) Men poenget mitt var vel mer, er det noen som har noen tips mot kvalmen som har funket? Jeg brukte mye ingefær og reisesyketabl i begynnelsen men det gjotde ingenting for meg .
lovina Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Har også fått kvalmen tilbake, og det eneste som hjelper er å spise Så da blir det jo noen kilo ekstra. Pluss at jeg får mer halsbrann, ond sirkel Vi får bare holde ut til november )
Oppnedx2 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2010 Uff ja, det siste kiloet nå har komt fort som følge av mye små spising :/ Ond sirkel er det , vi har nå hvertfall overstått den lengste delen av svangerskapet;)
gutt 2011 <3 jente 2013 Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg bruker seaband som jeg gjorde i starten av svangerskapet. Ellers bruker jeg en del Gaviscon å føle det også hjelper. Men blitt litt spying av og til om jeg har spist før jeg legger meg og ikke rukket å fordøye alt.
lovina Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Hender at jeg og spyr på kvelden hvis jeg spiser for mye
Loppa- nr2 i magen Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Har hatt litt problemer med kvalme nå på slutten jeg også.... Det eneste som hjelper meg er å ta det veldig rolig under måltidene. Sitte veldig rett i ryggen når jeg spiser og gjøre minst mulig i minst 1/2 time etter mat. Merker også hvis jeg legger meg ned på sofaen etter mat så må jeg ligge på venstre side. Ligger jeg på høyre side så ligger jeg nesten og brekker meg..... *æsj* Klarer jeg og følge dette så er jeg i knallform!! Ikke sikkert at noe av dette hjelper på deg, men ville bare si at små forandringer kan gjøre hele forskjellen. Du får bare prøve deg fram! Lykke til
Oppnedx2 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2010 Seaband?? hva er det ?:-p Takk for tips! Det skal jeg ta å prøve, har ikke tenkt så mye over stillingen min men det skader jo ikke prøve, det er så lett for når man blir kvalm etter måltidet å bare ville legge seg ned, skal prøve nå etterpå å sitte rett å se om det gir noe utslag! Om det så bare demper hadde det vært fantastisk :-)
nellas&storesøster :) Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 http://www.seaband.no/ Fåes kjøpt på apotek, jeg brukte det hver dag 2. og 3.måned, hjalp utrolig mye for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå