urmoderen *mamma* Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Og det er iflg "termintelling". Siden dette blir et keisersnitt, så kommer gromgutten i uke 39, så det kan faktisk være så lite som 88 dager igjen.. Wheee!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Hei kjære deg:) Da har du virkelig passert en viktig milepæl:) Hvordan er formen din da, synes du dagen går unna:) Klem
urmoderen *mamma* Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2010 Joda, dagene går! Syns de går raskere og raskere.. Vi må vel ta oss en kaffekopp snart?? )
enits40 Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 100 dager - da nærmer det seg! :-) Selv har jeg bare 40 dager igjen, og tror jeg kan kalle meg høygravid! ;-) Synes det går veldig fort og samtidig veldig sakte....Noen dager suser avgårde og jeg er ovenpå og holder fullt tempo, mens andre dager snegler seg framover og jeg grubler og gruer og tenker på alt som kan gå galt.... Nå i det siste har jeg vært litt sliten, og med mindre aktivitet blir det også mer tid til bekymring....Ååå, som jeg håper at alt skal gå bra, med barnet, med fødselen - for meg, og for oss alle!!! :-) :-)
urmoderen *mamma* Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2010 Oi, 40 dager er jo SNART! ) Spennende dager!! Jeg har funnet ut at for meg så funker det best at jeg konsentrerer meg om det neste som skal skje, i forhold til oppfølging rundt graviditeten og ellers. Nå imorgen er det 50-årslag, neste helg også. Ellers er det jo ultralyder, lege- og jordmorbesøk, korte turer/reiser og kaffedrikking i Drammen Er like forundret hver gang jeg går inn i en ny uke.. "D-dagen" har jeg ikke fått fastsatt dato for ennå, skjer kanskje den 18., så da konsentrerer jeg meg om de datoene som lar seg plotte inn, og da går tiden fort! Strikker endel, leser masse, både bøker og på internett og småpusker med barnerommet. Snart ferdig malt, så blir det nytt gulv og litt møbler som skal inn.. Stresser ikke med noe, og kan gjerne la tiden gå med å se på at mannen jobber Merker jo at jeg snart bare kan glemme å bøye meg, det blir endel huff og puff, men, det hører med, og vil være bare et minne om noen måneder
Pink Penguin Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Så gøy! Jeg nærmer meg 100 dager igjen ganske snart. Tiden flyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå