Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, jeg har vært inne til lap.skopi. det er 18 dager siden.

jeg har nå fått ømme smerter i underlivet, smertene sitter sånn ca 7-8 cm fra navelen å ned. jeg lurer på om dette kan være eggløsning? jeg har aldri hatt en eggløsning så jeg hvet ikke hvordan det føles. jeg har også hatt sex annver dag siden en uke etter opprasjonen, om man skulle være gravid, kan man merke det på smerter? jeg tørr ikke å ta en test, å jeg prøver å ikke tenke for mye på dette med å få barn, men jeg blir jo veldig spent, å da er det ikke lett å la være.

håper noen kan hjelpe meg litt så jeg kan senke skuldrene å slappe av.

takk for svar!!

Fortsetter under...

Gjest ♥h_ønsker baby♥2pp

Hei hei. Jeg vet ikke, men tenkte jeg ville ønske deg lykke til :) Krysser fingrene for at det er eller blir en liten spire snart :o) Jeg er blitt henvist til lap, og jeg skal prøve å vente lengst mulig med å teste. For veldig kjedelig om den først blir negativ, for så å bli positiv... Jeg vil ha den positiv 1. gang jeg tester ;)

Men når jeg var hos legen på mandag, så fortalte jeg om smerter jeg hadde hatt nede med eggstokkene. Hun trodde det kanskje var EL. Jeg er på min 2. runde med pergo. Og hormonene flyter villt!! Har så humørsvinginger at jeg liker ikke meg selv engang :/

Lykke til!! Du får holde oss oppdatert :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...