Evab Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg handler vin, godis, spekeskinke og kjøttdeig.
tine0810 Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 vin, godis, spekeskinke, barneklær, brus, vann og andre gode drikketing.......blant annet....
LadyLuck & Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 etter forslget til statsbudsjettet i dag. allt jeg får med meg =P
Dotten Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er ikkerøyker men kjøper med røyk. Ellers er det kjøtt av alle slag, pålegg, brus og brus og enda mer brus, smågodt, dvd'er og annet snadder jeg måtte få lyst på
mamma >to gull Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Kyllingfilet, bacon, ovnsbakt leverpostei, kjøttdeig, av og til burker med brus, smågodis (seff.!!), grillmat el annen kjøttmat, knekkebrød, Fun light saft. Tja, var vel det tror jeg. Ja, og VIN da:-)) Vi handler ikke så mye for har bare bitteliten fryser, så når vi flytter og får vanlig fryser blir det nok mer.
Gjest JuniGull2010 Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Kyllingfillet, karbondedeig, kjøtt og bacon.
Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Tobakk og alkohol. Andre varer er ikke dyrere her i landet enn at vi kan kjøpe dem her. Dessuten er norske matvarer veldig trygge i forhold til en god del av det som kommer fra EU.
tante grusom master of law Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 Nå vil jeg vel ikke påstå at maten er så mye tryggere i Norge enn i Sverige. Jeg følger daglig med i både norske og svenske aviser, og Norge har hatt fler matkriser enn sverige etter mitt skjønn. Flere runder med e-coli blant annet. I tillegg er kjøttet stort sett produsert i Sverige, dersom det er produsert i et annet EU-land er det tydlig merket. Jeg handler i Sverige så fort jeg får mulighet. Utrolig mye penger å spare. Jeg handler alt av mat der, det blir jo uansett 20% avslag pga valuttakursen. Det finnes også et mye større utvalg av produkter der enn i norske dagligvarebutikker.
Luri ㋡ Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 Alkohol og tobakk Karbonadedeig Kjøttpålegg Bacon Gratineringsost (på brødskiva spiser jeg kun norwegia, så vanlig ost kjøper jeg ikke der) Pommes frites/noisettes Indrefilet av hjort (!) Diverse annet kjøtt Kyllingfilet Godteri Brus El-artikler Barneutstyr Pasta Krydder Sauser og suppeposer Og annet rask jeg får lyst på Kjøper ikke ting i Sverige som man får billigere her hjemme, men er prisen nogenlunde den samme får jeg jo uansett kursen. Synes det er deilig å handle inn masse en gang annenhver mnd ca, så slipper jeg å dra så ofte i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå