MammaTilToTette + spire Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Våknet i natt med smerter helt nederst i magen...Og dette pågår fortsatt..de kommer med jevne mellomrom,men er ikke så sterke som rier,men sterkere enn kynnere... Noen som har hatt det sånn,eller vet hva det kan komme av? Kjente aldri noe sånn sist svangerskap...Redd for infeksjon eller noe jeg... Har forresten 9 dager til termin..
carina86 Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 jeg hadde noe lingnende på torsdag(vill ikke si at det er akkuratt det samme for det kan jo ikke jeg vurdere) men vi dro til føden da mannen min er overnærvøs for hva som skal til å skje (selv om vi har en fra før, hehe) jeg var sikker på at det var svake rier som skulle bygge seg opp, fikk beskjed om at det var modnings rier, de trenger vist ikke gjøre like vondt som rier, hadde 3cm åpning å venter forsatt med jr startet det rett på rier og 5cm..
Sannellerslik? Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 hei! jeg har d akkurat slik du beskriver! Har hatt vondt nederst i magen ett par dager nå... ble sjekket av jordmor i går, men d var ingenting på gang... 1 cm åpning;P Jeg føler liksom att d "stikker" litt også på en måte... Og nå angrer jeg på att jeg ikke forklarte litt bedre til jordmoren hvordane d kjennest ut. Har begynt å skremme meg selv med infeksjon eller noe jeg også... Selv om jeg egentli tror att d er modning på gang. Sjekket jo urin og BT igår, som var helt fint. Så prøver å roe meg med det..... :-) Jeg har født 1 gang før, men merket ikke noe slikt da... men har inntrykk av att man kjenner mer når man er flergangsfødende... Har i tillegg myyye kynnere, som har blitt mye kraftigere siste døgnet.
Lykkemin Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 det kan høres ut som det samme som jeg har hatt siden lørdagen..var på kontroll på sykehuset i dag og legen mente det kunne være modningsrier, men og at det kan være at jeg er blant de som ikke vil kjenne riene så godt.. tvi tvi sier jeg bare for at han har rett når han sjekket med så ligger junior helt nede med hodet og alt er helt utflattet så her var det fullstendig modent og 2 cm.. han strippet meg og trodde ting kom til å skje raskt nå jeg kjenner riene i ryggen, men de er absolutt levelige so far.. og strippingen som jeg grudde meg så mye til var ikke noe å grue seg til i det hele tatt!! ja avr ubehagelig men absolutt ikke så vondt som jeg trodde..
MammaTilToTette + spire Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2010 Godt å høre at jeg ikke er alene om disse vondtene:) Krysser fingrene for at det blir fødsel på oss alle sammen om ikke lenge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå