Gå til innhold

hvordan er formen deres nå dere i uke 14-15?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget med hypermesis og gått ned 9 kg. men endelig har de 11 spygangene om dagen avtatt og det er litt rart for meg, føler meg liksom ikke så gravid da jeg ikke kaster opp... er 14+5. puppene mine har vokst endel men er ikke så ømme som tidligere, det kommer liksom i rykk og napp! .. er dette normalt?! hvordan har dere det?

Fortsetter under...

Hei ! Uff hørtes ikke noe godt ut å gå å være kvalm og kaste opp hele tiden..Men godt at du føler deg bedre nå. Selv merker jeg ikke at jeg er gravid. Puppene mine har også vokst litt, men er ikke ømme lenger. Jeg er 14+4. Lykke til videre!

Jeg er 13 uker idag, og har vært sengeliggende mer eller mindre de siste 5 ukene grunnet oppkast og ekstrem utmattelse, har to barn fra før og ikke opplevd lignende. Den siste uka har jeg vært ganske bra, men ikveld er det igang igjen, uff, jeg blir så oppgitt, er det "vanlig" da, at det setter igang igjen etter nesten en hel uke uten antydninger?

Formen min er nå helt topp, 15 uker i dag:) Kvalmen og oppkastet er over, og er på det stadiet hvor en ikke føler seg gravid. Men magen har jo begynt å vise allerede, dette er barn nr 2. Gleder meg til å begynne å kjenne sparka:)

Jeg er 15+1 og er i super form egentlig! Føler meg ikke gravid nå som kvalme, halsbrann, trøtthet og humørsvigninger er borte. Puppene mine er blitt store og mørkere, og kan fortsatt være litt ømme. Blir fort andpusten da.. Er litt kjedelig å ikke føle seg gravid, men jeg blir fortalt at jeg må nyte "stillheten" nå mens jeg kan ;)

Annonse

Jeg er 15 uker i dag og formen er helt ok. Jeg har vært VELDIG kvalm, men det har heldigvis gitt seg (nå kan jeg se i kjøleskapet uten å....). Ellers så blir jeg fort sliten, bare av å gå opp en trapp, og om kveldene sovner jeg kl 22 :) Jeg har også disse stikkingene i magen (livmoren utvider seg) og blir en del svimmel/vondt i hodet. Men så lenge babyen har det bra så er ALT verdt det :) Har begynt å få litt mage så nå kommer spørsmålene og de rare blikkene (fra de som lurer, men ikke tør å spørre). Mammabuksene er de eneste som passer nå :) Puppene har vært og er fortsatt veldig ømme og har fått synligere blodkar på de. De har vokst en del de også, så må snart shoppe nye BHer.

Det er helt utrolig at det bor en liten gutt eller jente inne i magen min :) Gleder meg til neste UL, da får vi vite hva det er :)

Kos dere alle sammen :)

Hei på dere! Jeg er i uke 15 nå og er fremdeles veldig kvalm. Kaster nesten ikke opp lengre da heldigvis. Var ikke sånn med nummer 1. Begynner å bli ganske lei. Men gleder meg over å lese om dere som er bedre nå. Da er det kanskje håp for meg også?

Gleder meg til jeg kan nyte dette svangerskapet! Ha en fin dag alle dere vordene mødre med små engler i magen!

Uff, det hørtes ut som om du har hatt noen tøffe uker! Godt du er bedre nå gravidus!

Formen min er stigende. Kvalmen forsvant rundt uke 12, og nå begynner den voldsomme trøttheten å avta og.

Bekkenløsning er vel det som plager meg mest for tiden, men jeg hadde igrunnen ikke ventet annet. Hadde kraftig bekkenløsning forrige svangerskap og, og har vel igrunnen aldri helt blitt kvitt de plagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...