Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt fjern for tiden... huset er på halv fem og alt jeg skulle gjort og har planer om bare forsvinner i en tykk tåke.

Dagene klarer jeg ikke å holde styr på, og hadde det ikke vært for kalender på tlf som minner meg om legeavtaler og andre ting, så hadde jeg nok gått i ring inne i stua og ikke visst hor jeg var, eller hvor jeg skulle..

På kvelden sitter jeg som en animert zombie foran tv eller dataen, og den mannen som går rundt å snakker til meg i stua husker jeg knapt navnet på.

Ungene går for lut og kaldt vann, men er strålende fornøyd siden mamma ikke husker hvordan man lager middag, så det blir mye lettvinte løsninger ala pølser (som vi ellers aldri har!) spagetti og til og med grandiosa. Jubelen sto faktisk i biltaket da jeg satte meg inn etter å ha vært i butikken, og de så de gule eskene...

Sånn går dagene, og det blir bare verre og verre... Jeg antar at det eneste som kan fikse problemet er å få å ut den lille som ligger inne i magen, men den ser ut til å ha det svært så fin fint inni der. Kanskje fordi jeg har mistet totalt grepet på godteriinntaket, og serverer smågodt hver kveld?

Eller vil det bli 10000 ganger verre når ammetåken setter inn? Er dette bare forsmaken på den totale forvirringen som vil komme?

Krysser fingrene for at gravidtilstanden snart er over.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så godt å høre det ikke bare er meg!!!!

Skrevet

ååå, så digg at det er flere av oss...

Skrevet

Hehehe , må nå flire litt alikevel over hvor fjerne vi blir! Kjenner meg altfor godt igjen (bortsett fra at jeg ikke har unger fra før vel og merke).

Lurer på åssen det blir når ammetåka setter inn..

Skrevet

He-he, høres ut som om det hersker en god og avlappet stemning i fam. Voyeur*Fødeklar* for tiden! Sikkert ingen som har vondt av det!:-)

Her går det ogsåsmått med ting. Har stadig noe jeg skal forberede og forbedre og fikse, men de utsettes hele tiden. Ikke minst føler jeg at jeg bruker uforholdsmessig mye tid HER INNE for tiden (i forhold til alt jeg burde ha gjort)....:-)

Ja, ja - strenge med oss selv får vi være en annen gang. Før vi vet ordet av det har vi fått ny sjef og ny tilværelse, så det er bare å nyte roen, tenker nå jeg.....;-)

Skrevet

Jeg leste "gravidkåte", så jeg er vel med i klubben jeg og.

Skrevet

Tja, bør ha meldt meg inn i den klubben for lenge sia! Hver gang sjefen spør meg om noe på jobb, så er standard svar "nei, det kan jeg da ikke huske?" Og jeg som er sta som et esel, er jo skråsikker på at det hvertfall ikke var jeg som tok i mot en stor bestilling av varer - helt til noen finner kopi av orderen med mitt navn på. Ooops.

Og i morrest, skulle ta ut en søppelpose samtidig som jeg skulle lufte hunden - hadde vel gått ca 100 meter fra døra da jeg fant ut at jeg lufta både søppelposen og bikkja! Måtte bare luske tilbake til søppelkassa (som står rett nedafor trappa!) å hive den, mens jeg håpa på at ingen hadde sett meg.....

Skrevet

Bra jeg ikke er alene om å være helt på bærtur for tiden, føler meg litt utenfor innimellom...

The_Baby_Container: Er det noe jeg ikke er for tiden, så er det vel akkurat det, stakkars mannen. Tror ikke han har fått seg så lite som nå, kun en gang i uka den siste mnd, og vi har vært sammens i 9 år nå..

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.....

Må vel stramme meg litt opp på det området uansett nå, siden det er det eneste kjerringrådet jeg har tiltro til!

Skrevet

En gang i uka etter ni år? Herregud! Kaniner!

Skrevet

Haha, skal vise han svaret ditt, så skjønner han vel at det ikke er så ille stelt likevel:D

Skrevet

Går rundt her hjemme og utsetter ting som jeg sa allerede i august at jeg skulle gjøre. Enda er ikke ting blitt gjort og jeg får dårlig samvittighet når samboeren kommer hjem og jeg enda sitter på sovaen uten middag og uten å ha gjor noe som helst. Valpen min er blitt lei av meg for han vet at det ikke blir noe lang luftetur på oss og at det bare er samboeren min som tar han med ut. Litt lat er jeg selv om jeg har fått en streng beskjed om å gå turer og røre på meg, men det er jo så utrolig kaldt ute.

Kommer enda på at jeg sitter å gjør akkurat det samm nu, har middag å lage, vaske klær og enda må hunden luftes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...