snuppeluppa *høygravid Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Heisann! Jeg er ny her inne, og tenkte det ville være gøy å skrive me andre i samme situasjon :-) For jeg har noen ting jeg lurer på.. Jeg har en gutt på 3 år og nå vil vi gjerne ha en til. Dette er bare vår første pp. og jeg har ikke helt styr på når jeg hadde EL osv, men sist mens var 27.aug og jeg venter enda. Pleier å ha ganske stabil syklus på 28 dager +/- 2 dager.. Men nå lar den vente på seg. Har tatt to tester, både 4 og 8 dager etter ikm. begge var negative. Dette var QR-tester, har noen erfaring med disse? Er det en sjanse for at jeg er gravid likevel? Har ingen tegn på at tr kommer. Har også vært veldig oppblåst, fått litt uren hud og hatt mye utflod de siste 3 ukene. Har i tillegg blitt forkjølt og er ikke i form (men dette kan jo være årstiden eller noe som går) Hva tror dere? Håper noen kan svare meg :-)
Nårvi2blir3 Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Hei! Det kan jo godt hende at du er gravid, men at du produserer hcg seint, slik at det tar litt tid før det vises. Så vidt jeg vet er QR bra tester. Går det veldig mye lengre tid, så kan du jo dra til legen og be om en blodprøve? Lykke til:)
snuppeluppa *høygravid Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2010 Takk for svar! Jeg har ikke testet siden lørdag, så skal teste igjen om noen dager. Har nå også begynt å få litt brunlig utflod.. men har lest at dette kan være normalt tidlig i et svangerskap?! Eller at tr er på vei. Jeg håper på det første! :-) Hvis ikke det skjer noe snart får jeg nok ta meg en tur til legen ja :-) Takk for det og lykke til til deg også :-)
Kosemaisen :-) Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Helt sykt! Skulle tro det var jeg som har skrevet innlegget!! Ha ha ha :-) Vi er jammen i samme båt vi to :-) Eneste forskjellen er at jeg hadde første dag i sist mens 23. aug og ikke noe brunlig utflod.... Til og med samme testene! Og mine var negative, men ble svakt positive leeeenge etter tidsfristen var gått ut :-( Så bare lureri det der ;-) Krysser fingrene for at vi har spire! Det hadde vært drømmen det!
snuppeluppa *høygravid Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2010 Hehe Godt å vite at det ikke bare er meg :-) Men da har du jo ventet veldig lenge? Har det enda ikke skjedd noe? Nå forstår jeg i hvert fall ingenting her, for jeg har fortsatt med litt brunlig utflod, men nå er det mer blodig det som kommer.. Men det er ikke mens, fordi det kommer bare på papiret og jeg pleier å begynne rett "bang" på mensen hvis du forstår, i hvert fall mye mer enn dette Noen ide om hva dette kan være? Har lest at det kan være tegn på begynnende SA også, men har ingen magesmerter eller noe, så det er vel bare mensen som kommer.. Tror jeg skal ned å kjøpe en test. Er den negativ så kan mensen bare komme, så vi får begynne på en ny pp !!! ;-) Åh, ja det hadde det! krysser fingrene for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå