Gå til innhold

Voksi Urban til Emmaljunga City Cross med City bag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne posen til denne vognen? Hva syntes dere? Andre som har anbefalinger til andre poser som passer til Emmaljunga City Cross?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt denne posen for et par uker siden, så kan ikke si så mye om selve posen enda. Men har hørt mye bra om den så tror jeg skal bli fornøyd :) Den passer veldig godt i bagen og stjeler ikke så mye av lengden synes jeg!

Jeg kjøpte den på barnevognservice i Bergen og der anbefalte de enten Voksi Urban eller EasyGrow i citybagen. Tror begge posene er veldig gode, jeg valgte Urban pga farge.

Skrevet

Jeg har en Nitro City og brukte City Bag med Voksi Urban i vinteren som var for min gutt født i oktober. Jeg var kjempefornøyd! Det var god plass til posen og gutten hele vinteren. I tillegg er posen god og varm, gutten min er ganske varm av seg, så jeg trengte bare å ha på han ullundertøy + et helseteppe på de kaldeste dagene og han var fremdeles god og varm!

Skrevet

Blir ikke posen for stor i vogna? Har selv denne baggen, og ser for meg at det ikke er plass til noen pose.. Ennå bruker jeg bare soveskinn og termodyne. Regner med jeg går over til sportsvogn-baggen når jeg må bruke voksiposen. Han er 3,5 mnd nå, og har snart vokst ut av baggen..

Skrevet

Vi har voksi urban posen i city bagen og den passer perfekt!

Kjempegod pose! anbefales virkelig!! :)

Skrevet

Jeg har en dunpose som passer kjempefint til CC. Holly Odenwalder, kjøpt på Barnas hus. Tror faktisk de har tilbud på den for tiden. Kjempefin og lett dunpose som er supervarm til hele vinteren. Litt lang til citybagen, men den er så lett at man bare krøller den sammen nederst i bagen. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...