Gå til innhold

10+5 men føler meg så lite gravid!!!! Hvordan føler dere dere?

Anbefalte innlegg

Hei jenter!! :-)

Dere som er rundt 10 uker, hvordan føler dere dere?

Har hatt ett bra svangerskap hittils, med lite symptomer. Litt ømme brystvorter til og fra. Har hatt veldig svak kvalme (mest ved lukter, el akkuratt når jeg sto opp) uke 6-8, men det gikk over på dagen 8+ engang. Var på UL 9+2 da var spira 3 sm og beveget litt på seg - så vet ting var bra da.

Igår og idag begynnte jeg å føle meg enda mindre gravid - og daa blir jeg nervøs..... Skal på ul 11+2 så gidder ikke mase fram til da. Har jo ikke blødd eller hatt noen form for smerte.

Bare litt nervøs, er det flere som har veldig lite symptomer..? Har en fortid med flere sa/ma så ikke noe hyggelig.

Ha en god dag alle dere gravide frøkner :-)

Fortsetter under...

Du må ha masse lykke til.

jeg er i dag 6+1. Jeg er bekymret for at det ikke er liv inni der. Tidligere svangerskap har jeg hatt ømme pupper. Denne gang startet de med å være ømme, men nå er de ikke ømem lengre. Jeg er redd jeg har en MA. Har hatt to SA tidligere. Ellers er jeg litt uggen på morgenen og kvelden. Bekkensmerter har også meldt seg.

Jeg er etter min beregning 12 uker i dag, 11+2 i følge legen. Jeg har hattså og si ingen symptomer i det hele tatt. Litt ømme bryster de 4-5 første ukene, småkvalm en 4-5 ganger i max 1 time av gangen. Merker jeg til tider er veldig hormonell og griner eller hisser meg opp for ingenting da ;) Det eneste jeg virkelig MERKER er at jeg må opp å tisse på natta! opptil 5 ganger hver natt. ;)

Jeg var på min første svangerskapskontroll i går, og fikk høre et dunkende hjerte <3

Så deilig å høre hjertet slå da :-) <3<3

Måtte le når jeg leste innlegget ditt, for når du sier det så er nok også jeg ganske så hormonell da.. :-D

Fortalte mannen min at jeg var litt redd pga lite symptomer på graviditet, og da bare så han lenge på meg før han bekreftet at hormonell? Det var det INGEN tvil om at jeg var.. Huff, fikk nesten dårlig samvittighet for snille mannen min, han har nok fått gjennomgå litt faktisk. Hehe. Er nok lett mellom latter og gråt om dagen.

Får satse på at alt er bra med den vesle babyen, gleder meg til ny ul - bare for bekreftelsens skyld.. :-D

Forrige svangerskapet mitt hadde jeg ingen symptomer. Iallfall ikke som jeg var klar over eller kjente, ei heller mer hormonell enn vanlig ifølge min mann. Det var da mitt andre svangerskap, så jeg tenkte at magen iallfall kom til å komme fort. Neida... Ikke den heller... Følte meg ikke gravid i det hele tatt. Var hos jordmor i uke 14/15 og fortalte henne da at jeg virkelig var usikker på om jeg i det hele tatt var gravid pga ingen symptomer og ingen mage. Ho dro fram ul-apparatet og sa at da fikk vi finne fram babyen så vi kunne roe meg ned;) Fikk da se en liten sprellemann og et lite hjerte slå, og da roet jeg meg endelig ned. Magen begynte å komme rundt uke 18 og da kom den rimelig fort og jeg endte opp med å lure på hvorfor i alle dager jeg ønsket meg mage enda tidligere:P Alt er nok helt fint skal du se. Heldig når man slipper sterke symptomer som masse kvalme osv, men, ja, man blir jo bare ekstra nervøs av det, da;) Masse lykke til!

jeg er 10 fullgåtte uker på fredag, dvs. 9+5 idag.

jeg har mange av de vanlige symptomene, så det telles kanskje ikke. Men jeg føler meg ikke gravid, ingen antydning til mage enda. Jeg føler meg bare dårlig.

Gleder meg til det kommer en liten kul og jeg kjenner liv fra den lille. Alt er helt sikkert bra med den lille, deilig at du har så lite plager.

Jeg har hatt blødning, men var på ul 9+0 og alt var normalt :)

lykke til!

Annonse

Gleder meg også til magen vokser seg større. Har en nabo som en gravid i 6 mnd, og jeg gleder meg såå fælt til å komme så langt jeg også å kjenne livet i den lille :-)

Masse lykke til du også :-)))

Hei kjære deg :)

Jeg hadde et svangerskap som hadde "alle" symptomene for en god stund tilbake. Hadde kvalmen, bekkenløsninga, svimmelheta, lavt BT, hormoner, ja - U name it ;)

Fødte ei velskapt jente i Desember 08.

Så hadde jeg en graviditet igjen i Februar i år, hadde da ingen symptomer, og hadde desverre en MA som ble oppdaget i uke 11. Fosteret hadde da dødd i uke 9. Men nå skal det sies at denne aborten mest trolig skyldtes en alvorlig sykdom jeg ikke hadde oppdaget akkurat da.

Så nå er jeg gravid igjen, og har hatt lite symptomer denne gangen også. Men nå vet jeg derimot at babyen har det bra, for jeg har vært på 2 x tidlig UL, og hørt hjertelyden nesten hver dag fra uke 9.

Så det jeg prøver å fortelle deg - lite/få symptomer trenger IKKE å bety døden. Jeg har hatt to helt forskjellige svangerskap, men det virker jo som om alt fungerer som det skal denne gangen også, slik som mitt første svangerskap.

Så jeg krysser både fingre og tær for deg & spiren din.

Masse lykke til! :))

Dårlig med symptomer her også, ja. Eller det vil si, jeg har faktisk kjent bittelitt de siste dagene. Men er jo snart 6 fullgåtte uker så det skulle jo bare mangle. En liten anelse ømme pupper og litt uggen men ikke direkte kvalm. I mitt forrige svangerskap så kastet jeg opp fra uke 4. Merkelig at det skal være så annerledes denne gangen. Dette gjør at jeg selvfølgelig blir enda mer bekymret. Men har fått bestilt UL til neste uke så håper på å få roet nervene da. Lykke til:-)

Jeg er bare 5 uker på vei, men nesten ingenting symptomer - akkurat som mitt første svangerskap, det ligner veldig. Har hatt litt mensmurringer og stikninger, og har nå litt ømme pupper. Ikke noe mer. Jeg er glad til for at jeg slipper kvalmen.

I mitt første svangerskap tok jeg privat UL i uke 11, og dette gav meg liksom beviset for at der var noe. jeg følte meg rett og slett så frisk og fin, at jeg ikke kunnde tro jeg var gravid. Men 9 måneder senere kom der en liten jente:)

Nå skal jeg også bestille UL ca. uke 10. Gleder meg:)

Jeg er 10 + 2 i dag, og merker ingenting:)

Det eneste som jeg kan merke enkelte dager er at jeg kan være litt mer sliten enn vanlig, men det kan jo komme av at det er travlere dager på jobb også.

Jeg har hatt det akkurat på samme måte med mine 2 tidligere svangerskap også, så dette tar jeg med knusende ro.

Så fint å se flere som har det likt, det beroliger meg :-D Vi er vel bare veldig heldige da! Kunne ikke passet med bedre, for jeg har akkuratt begynnt i ny jobb (positiv test 4 dager etter jobbstart!!) og er glad for at jeg har klart å jobbe hele tiden.

Kjenner at det skjer noe i brystene innimellom, såsatser på at ting er som de skal være.

11 uker imorgen - gleder meg til å hoppe over på 2.tri - bare 1 uke igjen :-D

Heisann!

Jeg hører egentlig til på 2.tri, men ville bare stikke innom og si at jeg har ingen symptomer jeg heller. Er 13+2 i dag og føler meg ikke gravid. Kjenner etter om livmora har komme opp av bekkenet, men det kan jeg ikke kjenne enda. Jeg hadde det akkurat slik i forrige svangerskap også; ikke kvalm, ingen ømme bryster, ingen spesielle lyster, ikke vondt noen plass, men alt gikk strålende!!

Satser på at alt er bra nå også - men hvis jeg blir for urolig bestiller jeg en legetime og spør om å få høre hjertelyden :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...