Gå til innhold

Uttak/innsett uke 42?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har ikke vært inne på sidene her siden før sommeren, trengte en pause etter mislykket forsøk i juni.

Har gått på Synarela en stund nå og begynner med sprøyter igjen i dag. Kan ikke si jeg gleder meg, da jeg hadde mye plager sist gang, men hvis det gir positivt resultat så er det definitivt verdt det! Hvis alt går etter planene blir det da uttak og innsett i uke 42.

Flere som er omtrent likt i løypen? Enten med fersk eller fryseforsøk?

Hadde vært kjekt å følge hverandre fremover!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142405260-uttakinnsett-uke-42/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ligger helt likt i løypen - jeg tok første Puregon-sprøyte i går og skal ha uttak i uke 42.

Dette er vårt første IVF-forsøk, så vi er veldig spente og forventningsfulle. Så langt har jeg ikke merket særlig bivirkninger, så egentlig går det mye bedre enn jeg hadde fryktet på forhånd.

Hvilken klinikk skal dere bruke? Vi holder til i Haugesund.

Hei.

Dette er vårt andre IVF forsøk, så har vært gjennom det en gang tidligere, men da var det kort regime. Legen ville prøve langt regime denne gang, for å se om det ga meg flere egg (fikk ut 5 forrige gang, 3 befruktet og fine).

Holder til på Klinikk Hausken, kunne egentlig vært på Haukeland, men ble mye styr der og lang ventetid pga diverse, så valgte da og gå rett for Hausken og angrer ikke, selv om det er dyrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...