Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg sitter her med en nydelig liten gutt på 5 uker og tenker tilbake på fødselen og tiden rundt. Dere som bare går å venter har så utrolig mye bra å se frem til!!! Det å bli mamma er virkelig mye større enn jeg hadde forestilt meg! Følelsene og den kjærligheten man føler for den lille babyen man endelig får møte etter mange måneder med venting er helt overveldende! Jeg hadde et tungt svangerskap som endte med igangsetting og en lang og hard fødsel, og jeg er glad det er over, MEN.. jeg må si jeg angrer litt på at jeg ikke brukte litt mer tid på å nyte den siste tiden med spark og ikke minst spenningen! -den savner jeg! Når det nærmer seg fødsel og du ENDELIG skal få treffe babyen din, se hvordan den ser ut, hvordan alt skal skje... Det er så SPENNENDE!!! Og ikke minst fantastisk gøy og SKUMMELTpå en gang! Får nesten sommerfugler i magen bare av å tenke på det;) Prøv å "være tilstede" så mye du kan under riene og fødselen. Få med deg ting som skjer rundt deg og kjenn på følelsene! Det er så STORT det du skal gjennom!! Og så fantastisk bra!! Ja, det gjør vondt! men når du er igang så forsvinner frykten for smertene og alt som kan skje, for du blir tatt godt vare på av jordmødre og kroppen jobber for å få ut babyen enten du vil det eller ei;) Dette ble jo veldig rotete, men dere må GLEDE dere!! Det er så fantastisk og stort det dere skal oppleve! Blir nesten litt misunnelig på dere som går å venter jeg, for jeg vet hvor utrolig og ubeskrivelig bra det er det dere skal gjennom! Og når babyen endelig på den siste pressrien er ute med et splæsj, du hører det første skriket og får den varme lille kroppen opp på brystet ditt.. ja, da glemmer du faktisk hvor ille det var;) Sukk... det er så ubeskrivelig fantastisk herlig bra at jeg kan ikke få sagt det nok! Gled dere!!!! og lykke til!!!!!
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 *snufs* Nå ble jeg virkelig rørt her. Tre uker igjen til termin og jeg prøver og nyte den siste tiden så godt jeg kan, men på en annen side så klarer jeg nesten ikke vente med å se mitt lille mirakel
*Nøtta* Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 *prøve å huske på dette i hverdagen* Og gratulerer til liten baby.<3
mama&mini Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 det var et flott innlegg! Begynner å kjenne litt angsten for fødsel siden det nærmer seg med storm skritt... Men nå ble jeg skikkelig glad når jeg leste dette! :) gratulerer med liten baby, og håper dere koser dere masse sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå