heldigesnart4barnsmamma Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Bare for moro! Dere som har barn fra før, hvordan var svangerskapene deres og hvilket kjønn? Er nå (snart) ferdig med to like svangerskap, har jente fra før og er såååå spent på hvem som bor i magen min denne gangen
07 +08:) +10:-) Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 jeg har snart hatt tre helt like svangerskap:) har jente, gutt og no jente:)
2 boys & now pink Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Første svangerskap: Kvalm og oppkast de fem første og den siste måneden. Ingen bekkenløsning. Sykemeldt fra dag 1 pga kvalmen og oppkasten. Måtte ha pommes frites, rullekake, melk og appelsinbrus. Gikk 12 dager over. GUTT! Andre svangerskap: Ingen kvalme eller oppkast. Ingen bekkenløsning. Måtte ha melkesjokolade med daim, grøt og cola zero. Jobbet 150% på natt frem til permisjonen startet. Fikk 9 dager før termin under fullmåne. GUTT! Dette svangerskapet: Ingen kvalme eller oppkast. Bekkenløsning fra uke 14, Isjas fra uke 31. Sykemeldt 100% fra uke 14 med bekkenløsning og isjas! Må ha chili cheese fra burger king, brus. Ultralyd x5 sier JENTE!
lillespire08+10 Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Første svangerskap: I strålende form hele svangerskapet. Men plaget med MYE kynnere fra uke 20. Litt kvalme i starten. Fødte en gutt 1 dag før termin. Dette svangerskapet: SYKT kvalm første 4 mnd. Bekkenløsning. Venter ei jente.
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2010 Ser ut som at det er tilfeldig med hvilket svangerskap og kjønn! Så får smørre meg med tålmodighet! Time will show Spiller ingen rolle da, og vi har selv valgt å ikke spørre etter kjønn på UL..... men blir jo litt nysjerrig på hvem lille nurket er, nå som det nærmer seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå