Gå til innhold

Noen andre som er gravide her i Oslo?

bestisss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja det er skikkelig deilig, særlig når det ikke var planlagt også! Hehe men kunne ønske at jeg fikk gutt og siden jeg har jente men velkommen er hun!:)

Bor like ved Storo om du vet hvor det er? Hva med deg da?

Gled deg til å kunne kjøpe alle klærne osv, skikkelig koselig! Spesielt å brette dem og legge dem i kommoden:P

• 3 uker senere...

Annonse

Jaja har vært hos legen og hele pakka eller var det før jeg reiste hit for 2 uker siden så det er null stress. Det er jo leger og sykehus her så om noe skjer er det jo ingen problem sånt sett.

Skulle egentlig reise hit i januar men så fant jeg jo ut at jeg var 5 mnd på vei så da måtte vi ombooke kjapt. Moren min er thai skjønner du, så har all familie her + at det passet bra å reise ifra stress og slippe kulden som dere nå opplever:P

Sommeren er jo bare et halvt år til men hey er lov å glede seg:P

Vi har vært her 2 uker allerede så har igjen 2 uker, totalt 1 mnd. Hele familien vår er her, så blir minimum 1 mnd eller mer hver gang vi reiser.

Åja fikk du? Jeg fikk bare råd om hva jeg ikke kan spise og må passe på også god reise:P Hehe, nei men du har ikke hatt noe komplikasjoner eller noe under graviditeten? Det var rart syntes jeg:P

• 2 uker senere...

Hei!

Sorry seint svar, nå er jeg hjemme i norge og nettet var ikke det beste i Thailand:P

Uff, må virkelig si meg enig om at det er kaldt her hjemme! Idag har vi begravd oss hjemme i varmen og under dynen alle 3! Tror ikke jeg skal gå ut før jeg virkelig må:P

Hehe takk! Leste et annet sted at det muligens kunne bli - 25 :/ Får håpe ikke det! Haha 3 dyner faktisk, haha nei uff jeg stresser med å finne igjen vinterstøvlene til minstemann. Stakkars har bare sånne høst sko og sommersko og det passer ikke helt inn nå som det er så kaldt og snør....

Men har du mange venniner med barn eller som er gravide?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...