GladOgGravid <3 Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Hei.. Jeg har følt meg hele veien kvalm, tisset 2-6 pr natt, mye trøtt og lite energi.. Men nå har jeg kommet til uke 8 og kvalmen begynner å gi seg.. Nesten så jeg blir litt beskymret.. Flere det har skjedd med? Og har siste uka har jeg følt meg litt febersyk og varm.. Er så redd at det er noe galt osv.. Skal ikke på UL før om par uker.. Noen flere som kjenner seg igjen????
Babyønske �� Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har hatt det sånn. Var kvalm døgnet rundt fra uke 5-8. Så ga kvalmen seg over natta når jeg var 8+3/4. Var også oppe på do minst en gang pr natt, men har jeg heller ikke vært de siste ukene. Eneste jeg har merket i ettertid, er litt ømme og voksende bryst, men det er alt. Var på første svangerskapskontroll i forrige uke(10+3), og da mente legen at livmoren var kommet over kanten, og det hadde jeg kjent selv noen dager også, så tar det som et godt tegn. Er ikke særlig bekymret for at noe er galt hvertfall. Og forresten så var graviditetstesten som ble tatt hos legen også tydelig positiv Har ikke planer om ultralyd før den ordinære, men lurer på å kjøpe meg doppler for å lete etter hjertelyd.
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Hei du! Symptomer kommer og går hos oss alle sammen, og er helt normalt. Selv har jeg hatt ømme pupper èn dag, og ikke merket noenting dagen etterpå. Vært kvalm i to dager, og helt fin igjen en uke etterpå. Nå i den siste uka har jeg vært så og si uten noen symptomer i det hele tatt, men har istedet fått influensa. Dette hadde jeg i samme uke (Uke 11), forrige gang også. Sikkert helt tilfeldig, men litt snålt likevel Etter uke 10 vet jeg at symptomene pleier å gi seg betraktlig hos endel av oss, men fra uke 8 vet jeg ikke. Kanskje du kan kjøpe deg en slik babydoppler? Jeg gjorde det - Nettopp fordi jeg var så lett bekymret pga. tidl. aborter. Og jeg er såå glad for at jeg gjorde det! Nå hører jeg på hjertelyden ca. to ganger om dagen, bare for å forsikre meg Er du enda usikker etter dette - Kan du jo bestille en privat, tidlig UL? Etter uke 8 er det mulig å se ganske mye allerede Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå