Gå til innhold

Noen her som skal ha planlagt keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha det pga medisinske grunner - og siden jeg jobber på sykehuset her hvor jeg bor har min gode kollega allerede satt av en dato til meg i slutten av april hun, hehe :)

Noen flere her som skal ha planlagt keisersnitt og er det noen her som har hatt det tidligere og kan fortelle hvordan deres erfaring var?

Ikke akutt/katastrofesnitt, men planlagt keisersnitt altså ;)

Fortsetter under...

Jeg skal ha snitt:) termin 8 mai, så da blir det vel 2 eller3 mai tenker jeg. Har bursdag 1 mai selv:)

Jeg har hatt ett hastesnitt og ett planlagt fra før.

Syns det var veldig greit med det planlagte. Allt går så rolig og man blir tatt veldig godt tatt vare på. Litt vondt med spinalbedøvelsen, men er så mye som foregår oppi hodet, så det går greit.

Kan bli endel vente tid, da de tar inn hastesnitt innimellom, og da kan man bli veldig tørst. Men da setter de veneflonen litt tidlig, så du får væske der. Jeg var veldig redd for katetert, men spurte de om de ikke kunne sette det etter spinalen, og det gjorde de. Så da merket jeg jo ikke det.

Jeg har vært i veldig fin form etter snittene også. Var oppe og dusjet så fort jeg fikk lov:) så, jeg har bare positivt og si:)

Ja, jeg skal ha det på grunn av medisinske grunner. Har allered 2 ks bak meg også.

Mine erfaringer er bare positive:) Hadde nesten ingen smerter i etterkant, og brukte bare smertestillende de første 2 døgnene. Var oppe og gikk samme kveld etter begge 2.

Du har termin på samme dag som meg, og jeg er blitt "lovt" at jeg skal få dato før påske neste år ettersom den er i slutten av april;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...