kjærevene Skrevet 5. oktober 2010 #1 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg tok før graviditeten certirizin to ganger pr døgn og nasonex nesespray 4-6 ganger i døgnet. Nå kan jeg bare ta certirizin en gang i døgnet, og klør som en gal i nese,øyne og hals. Jeg er tett, og nyser,veldig slitsomt,for det er like ille om natten som om dagen. Noen med råd eller erfaring???? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142404109-noen-her-som-bruker-allergimedisin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tamagochi Skrevet 6. oktober 2010 #2 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hei... Jeg går på skikkelig heavy greier av noen allergi medisiner. Det legen fortalte meg var å gå over til det mildeste, altså zyrtech elr hva det heter... og gå på den anbefalte dosen der. For det er bedre å være frisk enn å få nedsatt imunforsvar nå mot vinteren... for man får nemlig nedsatt imunforsvar når man har allergi og ikke gjør noe med det. Når det kommer til nesespray, så gå over til saltvann, det er ikke farlig i det heletatt... Er det klin tett, ta en bolle med varmt vann, hell salt oppi, rør litt rundt og vent til det blir kaldt nok... ta noen skikkelig trekk med nesa oppi bollen... heeelt forferdelig, men mye bedre enn den dritten man får i spray som også gjør deg avhengig... Spørs hvor langt du vil gå for å holde deg mest unna medisiner. Jeg gjør det, og for første gang i historien har jeg klart å holde meg unna nesesprayen, for den gjør at du blir avhengig og tett om man ikke går på det til slutt... men kom deg til legen, så får du gode tips om hva du kan gjøre. Lykke til ^^ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142404109-noen-her-som-bruker-allergimedisin/#findComment-142408091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå