Gå til innhold

Bok til å lime inn bilder og skrive om babyene første år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om hvor man kan kjøpe/bestille en slik bok? Jeg har en fra jeg var baby, og det er jo litt gøy å ha info om akt som skjer det første året samt bilder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk en fin av serien Eik fra gullsmed i gave til lillegull. Ellers har fotoknudsen mye fint!

Skrevet

Takk for tips, men tenkte egentlig på de bøkene hvor det står hva man skal fylle inn på de ulike sidene. Fikk en sånn bok for graviditeten.

Skrevet

Bokhandlene har. Eller kan du jo lage selv...

Skrevet

Meldte meg inn i Goboken og fikk en kjempefin baby-bok i velkomstgave

Skrevet

DesignTorget på Byporten i Oslo har en utrolig stilig, hvis du ikke bor for langt unna. Stilig design, mange farger og flotte illustrasjoner! Tror den kosta litt over 300 kr... Jeg kjøpte en på Norli som kosta 129.. "Mitt første album", fra Litor.. Hadde samme på Notabene også, men var litt dyrere der.. Den fantes i rosa eller blå. Ligger i en slags eske, og så er arkene i plastlommer, noe som bevarer sidene bedre. Synes den er veldig grei, for det er ikke så alt for mye å fylle ut, så det er faktisk overkommelig å få fylt ut alle feltene :) I tillegg er det noen morsomme punkter, f.eks. hvor mye en kinobillett og en liter melk kosta da barnet ble født, været den dagen, hvilke nyhetsoverskrifter det var den dagen osv. =) Har holdt av den på Byporten, så skal rett og slett ha to, jeg ;)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Jeg lager 2 album. Jeg kjøpte "Da jeg var liten" på Libris, som er et sånt album man kan fylle ut informasjon og lime inn bilder. Tanken er at sønnen vår skal få dette når han selv får barn en dag. Mannen min fikk nemlig sitt når vi fikk sønnen vår og jeg syns det var så koselig. Det ligger fremme hele tiden. Men fordi jeg er en "albumperson", så lager jeg et til. Da har jeg kjøpt fotoperm og ark man kan putte inn etterhvert. I det albumet har jeg også tatt med bilder fra graviditeten. Jeg syns det er artig med mange bilder og syns det er koselig å se utviklingen. De første 6 ukene hadde jeg egne sider uke for uke, men etter 2.mnd blir det mnd for mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...