Gå til innhold

Er det bare meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

....eller blir alle andre enn meg som blir gravid?

Siden juni er har seks, jeg gjentar, 6 av mine bekjente/venner erklært den gode nyheten! Vi prøver og prøver...snart et år nå...men det skjer ingenting. Siden april har jeg ikke tatt en eneste EL-test, DQ eller Bidronning. Jeg følger med på syklusen og tar folat, men prøver å ikke henge meg mer opp i det enn det. Jeg blir så fortvilet fordi jeg gleder meg sånn til å komme dit selv. Jeg tok noen blodprøver forrige måned, og legen sa at alt så normal ut med meg. Det begynner faktisk å gå sånn inn på meg at jeg nesten ikke klarer å glede meg over de andre sin lykke.

Kan noen gi meg noen oppløftende historier? Og gjerne tips til å få til dette. Har lurt på å begynne me p-piller kun for å glemme en pille og bli gravid (det er jo så typisk, eller hva?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte nesten trekke litt på smilebåndet over strategien med å begynne på p-piller for så å glemme en:-) Jeg skjønner så inderlig godt både utålmodighet etter snart å få det til selv, og fortvilelsen over at alle andre får det til i stedet. (Har fortid som langtidsprøver.) Men fatt mot, det er jo veldig gode nyheter at det ikke er noe galt med hormonene dine (kan av erfaring fortelle at det er ubegripelig frustrerende med lange og/eller manglende sykluser). Og hvis jeg kunne bli gravid (og jeg har nå to flotte gutter), så kan du også - jeg har masse cyster på eggstokkene og som sagt fullstendig tullete sykluser, og likevel har jeg greid det to ganger (faktisk tre hvis jeg teller med en veldig tidlig SA). Hold ut - før du vet ordet av det, er du smelt grundig på tjukka:-)

Skrevet

Tusen takk for støtten:-) Det er veldig godt å lese at det er håp, og jeg blir virkelig imponert over de som holder motet oppe i både 2 og 3 år. Jeg kan ikke forestille meg fortvilelsen deres. Har EL i disse dager, og så ringer mannen og forteller at han ikke kommer hjem før i overmorgen!!! Forbasket Heimavern! Jeg sa at han måtte be om perm for å lage baby! Men neida du...

Jeg håper så inderlig at det skal klaffe nå.

Tusen takk igjen:-)

Skrevet

Å, det var uflaks med heimevernet - de burde absolutt gi babylagingsperm! :-)

Du, det er ingen som er like blide i to og tre år uten å få klaff, men når du blir lei, så skriver du inn her, og så er det noen som trøster litt, og neste gang er det din tur til å gi noen støttende ord. De fleste får det til til slutt, men det er helt naturlig å ha noen (opp- og) nedturer underveis.

Lykke til i neste periode, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...