5pp-håper<3 Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Da er forhandler for bidronning gele i boks, og vi kommer meget snart til å ha dette for salg i nettbutikken ) Men jeg lurer på om dere som kunder er interessert i andre produkter som: Weleda (calendula salve) og diverse fra dette merket? Og hvilken andre produkter dere kunne tenkt dere å ha i butikken? Er litt risky å ta inn alt mulig uten å vite om noen ønsker dette, så derfor spør jeg her Sitter stor pris på tilbakemldinger fra dere
firebarnsmum Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Hei, var inne og kikket litt på sida di nå - og synes den var kjempefin. Kommer nok til å bestille noen tester etter hvert:))
5pp-håper<3 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2010 så kjekt å høre at du likte siden ) jeg skal selge clearblue også, men de har nå brukt flere måneder på å få registrert meg som kunde, så akkurat der tar ting tid:( MEN det kommer forhåpentligvis om ikke så lenge ) så kommer det strips tester og noen andre stav tester men disse produsentene bruker også veldig lang tid, så derfor har jeg ikke fått dette inn i butikken enda.... men bidronning gele kommer straks )
5pp-håper<3 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2010 Da er Bidronning gele bestilt og ankommer varelageret neste uke )) har også bestilt inn en del Weleda produkter til mor og barn siden dette var ønsket fra dere som kunder )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå