Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 skal det være en synlig vannrett strek i testområde før jeg har tissa?var det på begge testene!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Det hørtes rart ut! Var det noe i det lille vinduet ved siden av testvinduet? De høres nesten brukt ut.... :-/
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2010 nei,va ingenting der kontrollstreken skulle vere!men test streken den vannrette var veldig synlig!kan ikke huske at det skulle vere sån?noen som har opplevd det samme?eller skal di vere sån?
To gutter + en til? Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Å, så nedtur at testene ikke er helt i orden når de endelig kommer! Jeg tror i hvertfall at jeg selv ville tvilt litt på resultatet, uansett hva de viste. Vet jammen ikke hva jeg ville gjort, prøve å sende dem tilbake kanskje, men det er jo litt av en tålmodighetsprøve, da!
Lille diamant Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Det er de nye CB pluss testene som er sånn, og det irriterte meg også! Visst man åpner de etter bruk så ser man at den synlige streker kommer av en plastikkdings som ligger inntil prøvestrimmelen og danner en blå strek...ser veldig billig ut hele greien Så tror jeg heller kommer til å kjøpe andre typer tester fremover..
Lille diamant Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Men er ingenting galt med testene, de skal være sånn
To gutter + en til? Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Å, så bra at det er slik det henger sammen, da er det jo bare å teste i vei! Lykke til!
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2010 ok!syns di var litt rare,så har bestilt di vanlige billigstavene i stede.har tatt en test å det var bare en skygge på cb.er jeg ikke gravid denne mnd så skal jeg prøve å ikke teste så tidlig!men vanskelig,er så utalmodig ))ikm mellom fredag og søndag,så håpe er ikke borte ennå ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå