Gå til innhold

Hei,noen som har blitt gravide med prøverør her?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har akkuratt satt inn egg,og venter nå på å kunne ta en gravidtest. Lurer bare på om det er noen som har vært igjennom det samme her?

Har dessverre litt mensensymptomer,men håper bare at det er innbildning og at det er hormonene jeg tok sin skyld;-) Håper jeg kan komme meg over hit snart!! Lykke til til dere alle

Fortsetter under...

hei.. får håpe du kommer inn hit.. :) Jeg har selv blitt gravid ved hjelp av IVF på St.Olav. Jeg hadde veldig mensmurringer første par dagene.. så kom kvalmen og da visste jeg at jeg var gravid. kvlamen henger i en dag i dag. og nå er jeg 9 + 6.

Når er din testdag??

Hei, vi hadde innsetting på st.olavs i august...og er imorgen i uke 9. Har vært på tidlig UL, hvor vi fikk se hjerte slå. Herlig :)

Jeg hadde også menssymptomer i starten, veldig oppblåst og kjentes ut som mensen kom..men heldigvis kom den ikke :) Masse lykke til :)

Å gud så bra da..Takk takk. er vel hormonene som sitter i litt og tenker jeg:-) kan teste neste fredag..blææ det er jo sååå lenge til:-( satt inn på fredag,altså bare 4 dager siden. Masse lykke til videre dere også!

Jeg har vert gjennom IVF tidligere, 2 ganger. Endte med dårlige resultat her. Det bl ebestemmt at det ble ikke mer IVF her, legen tok avgjerelsen sammen med meg, dette var pga dårlig antall egg, hadde ikke noe for seg med IVF på meg. men jeg har blitt gravid selv 2 ganger nå og på pergo en gang.

det jeg kan si erat før IKM har jeg ALLTID murringer de gangene jeg har vert gravid. Jeg tror mensen kommer, men så gjør den ikke det. Murringer er også ett tegn på graviditet

Så bra det gikk bra med deg tilslutt da:-) Jeg har et datter på 8 år,men etter en kondisering(livmortapp operasjon) tok legen for mye,sånn at livmorhalsen ble stengt,og da går det jo dårlig,så derfor ble det ivf på oss. Jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra,man kjenner jo etter på ALT dessverre... man vil jo så inderlig!!! men får nok bare smøre meg med litt mer tålmodighet(skulle fått kjøpt det over disk;-) Masse lykke til til deg(og alle andre)

Annonse

Ja, 2 ganger, begge med positivt utfall :) Ja, rugetiden kan være utrolig spennende. Mensensymptomer, i hvert fall i form av murringer, skal du bare ta som et positivt tegn. Det kan være pga. embryoet som borer seg godt ned i livmorslimhinna.. Når skal du teste?

Oi så bra at begge ble positive da:-)) jeg skal teste neste fredag..føles som en evighet:-(( 1 uke siden jeg tok ut egg idag....Det verker i ryggen,murrer og har ømme bryser,men et kan jo være pga hormonene og. Embryoet skal vel feste seg i disse dager?? eller?

Ja, lille prinsen vår på 2 år er ivf prins. Han satt på første ivf forsøk :) Dessverre har vi også gått igjennom 2 søskenforsøk som ikke lyktes. Men er nå lykkelige gravide med tvillinger, helt av oss selv.

Da jeg ble gravid med lille prinsen hadde jeg mye vondt i magen, og trodde lenge at det skulle gå galt. Men fikk den gangen forkalrt at jeg muligens var litt overstimulert.

Denne gangen hadde jeg også mens lignende smerter i flere uker (+ en liten blødning) er nå 11 fullgåtte uker, jeg ble da opplyst at mange opplever magesmerter frem til uke 12. Så det å "menssmerter" behøver ikke bety at det ikke går bra.

Lykke til!

Det var betryggende å høre:-) Jeg har ei datter på 8 år,men husker ikke helt hvordan det var med ho,er så lenge siden. Jeg hadde 12 egg,så kan jo være at jeg har respondert godt på hormonene..uannsett må jeg jo bare vente å se...skulle bare ønske tia kunne gå litt fortere:-) Tvillinger- så spennende da!! masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...