Gå til innhold

Et lite hjerte sluttet å slå.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd for en uke siden og fikk da se ett hjerte som slo for sakte. Ny ultralyd i går (uke 9+1)), og da var hjertet stoppet.... og jeg måtte til med abortpiller :( Trist!! Tar meg selv i å stryke meg over magen av gammel vane, og gråter av ingen ting... Men trøster meg med at det var det beste for fosteret som ikke hadde et hjerte som fungerte skikkelig....

Så takker herved for meg på dette forumet.

Ønsker alle dere andre masse lykke til med graviditeten og babytida! :) Nyt tida og alle plagsommer graviditetssymptom... Jeg vet de er plagsomme når de står på, men jeg skulle gitt hva som helst for svangerskapskvalmen og et lite bankende hjerte.....

Ha en fin dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så trist å høre :( kondolerer...

Håper du kommer deg gjennom den tunge tiden, og lykke til med ny prøving når du er klar for det :)

Skrevet

Takk "frk august venter nr.2".

Lykke til med graviditeten og babytida :)

Skrevet

Uff det er trist :-( opplevde SA når jeg var 8+5 så jeg vet hvordan det er :-(( Men som du sier, sikkert det beste at det skjedde siden den lille dessverre ikke var frisk/levedyktig.

Håper aborten går greit sånn rent fysisk sett og at du kommer inn i en terminklubb igjen når du er klar for det.

Lykke til!

Skrevet

Så utrolig trist :( får tårer i øynene her jeg sitter... Håper det går bra med deg og ønsker deg lykke til med ny spire når du blir klar for det!

Skrevet

Så trist!! Sender deg en varm trøsteklem, lykke til videre!!

Skrevet

Det gjorde meg vondt å lese om spiren din....gråten i halsen på dine vegne nå!

Håper du kommer deg fort til hektene igjen, og at en ny spire sitter når du er klar for det!

Klemmer

Skrevet

så leit, føler med deg, ta den tiden du trenger så sitter det nok en spire der igjen snart.

ta godt vare på deg selv

klem

Skrevet

Så trist! Føler med deg, og jeg vet hva du går gjennom nå! Mistet selv for 3.5 uker siden i SA og var akkurat 9 fullgåtte uker. Kommer enda noen tårer av og til, men de må bare ut!

Trøsteklem til deg!

Skrevet

Sender deg mange klemmer. Og ønsker deg masse lykke til videre og håper du kommer deg fort inn hit igjen

Klemmer til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...