lykkeligfru Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Var på ultralyd for en uke siden og fikk da se ett hjerte som slo for sakte. Ny ultralyd i går (uke 9+1)), og da var hjertet stoppet.... og jeg måtte til med abortpiller Trist!! Tar meg selv i å stryke meg over magen av gammel vane, og gråter av ingen ting... Men trøster meg med at det var det beste for fosteret som ikke hadde et hjerte som fungerte skikkelig.... Så takker herved for meg på dette forumet. Ønsker alle dere andre masse lykke til med graviditeten og babytida! Nyt tida og alle plagsommer graviditetssymptom... Jeg vet de er plagsomme når de står på, men jeg skulle gitt hva som helst for svangerskapskvalmen og et lite bankende hjerte..... Ha en fin dag.
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 så trist å høre kondolerer... Håper du kommer deg gjennom den tunge tiden, og lykke til med ny prøving når du er klar for det
lykkeligfru Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2010 Takk "frk august venter nr.2". Lykke til med graviditeten og babytida
Lillefisk Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Uff det er trist :-( opplevde SA når jeg var 8+5 så jeg vet hvordan det er :-(( Men som du sier, sikkert det beste at det skjedde siden den lille dessverre ikke var frisk/levedyktig. Håper aborten går greit sånn rent fysisk sett og at du kommer inn i en terminklubb igjen når du er klar for det. Lykke til!
Et lite barn i magen :) Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Så utrolig trist får tårer i øynene her jeg sitter... Håper det går bra med deg og ønsker deg lykke til med ny spire når du blir klar for det!
fluffy77 Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Så trist!! Sender deg en varm trøsteklem, lykke til videre!!
♥Axinija♥ Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Det gjorde meg vondt å lese om spiren din....gråten i halsen på dine vegne nå! Håper du kommer deg fort til hektene igjen, og at en ny spire sitter når du er klar for det! Klemmer
prøverigjen:) Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 så leit, føler med deg, ta den tiden du trenger så sitter det nok en spire der igjen snart. ta godt vare på deg selv klem
Håpefull38 Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Så trist! Føler med deg, og jeg vet hva du går gjennom nå! Mistet selv for 3.5 uker siden i SA og var akkurat 9 fullgåtte uker. Kommer enda noen tårer av og til, men de må bare ut! Trøsteklem til deg!
Carina har to små gull Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 Sender deg mange klemmer. Og ønsker deg masse lykke til videre og håper du kommer deg fort inn hit igjen Klemmer til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå