Petrine +spire=❤ Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 I går kveld når vi var lagt oss, lå vi å pratet litt om babyprosjektet. Jeg sier at jeg egentlig har gitt litt opp. Da kommer det kontat og nesten litt skremt fra han: Det MÅ du IKKE. Hehehe tror han ble litt redd jeg ikke ville prøve mer. Men det vil jeg. Bare at jeg ikke orker å styre med det. Det får gå som det går. Er det meningen kommer det en spire til oss ) Han her holder styr på sykluser, el og ikm og er superivrig. Er jo bra det da, men nå vil ikke jeg styre mer så får han jobbe i det skjulte hehehe =) Kanskje litt motsatt av normalen, men sånn er det nå her ) Han er nå god da <3
Happy87 Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Det hjelper veldig å ha en søt og støttende mann/samboer.. Har det samme selv..Han er kjempeivrig på testresultater og begynner å bli litt frustrert han også i forhold til at jeg ikke har hatt mensen på 3mnd..Er han som maser på at jeg skal ringe legen å tenker nok jeg gjør det imorgen.. Gleder meg helt vilt til den dagen jeg kan fortelle han at han skal bli pappa.. Han er like gira som meg og dette blir vårt første barn, noe som gjør det ekstra spennende.. Hva skulle vi gjort uten disse mannfolka:)
Petrine +spire=❤ Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2010 Ååå ja hva skulle vi gjort uten dem?? Ikke laget baby ihvertfall thihi =)) Er så kjekt når de engasjerer seg! Første barn er jo ekstra spesielt da. Dette vil bli vår nr 2 sammen. Vi har begge barn fra tidligere også da. Ja ring legen du. Må jo kunne finne ut av hvorfor ting ikke er i system. Håper virkelig det ordner seg for dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå