Gå til innhold

mensmurringer vs rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste timen har jeg kjent mens-lignende smerter komme og gå nederst ved magen... er så usikker på om det er mensmurringer, altså modning, eller rier. Har värt litt sånn i noen dager, men nå kommer de ganske ofte.

Er förstegangsfödene, så jeg vet ikke helt hva som er hva! Merker vel i grunn om det er födsel på G, för eller siden :P

Er uke 38 imorgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok bare kynnere du har, du merker ganske tydelig forskjell når riene starter. da jeg gikk gravid med min sønn lurte jeg på det samme. men da riene satte inn var det ikke så mye tvil :)

Lykke til når det setter til :)

Skrevet

Jeg og tror det bare er kynnere du har, for jeg har det på akkurat samme måte og har hatt det i 1 mnd tid nå :) Så tviler på det er rier hvertfall :) Som jordmora mi sa.. Tror ikke du er så veldig i tvil om det er rier når det først skjer ;)

Skrevet

Ikke helt enig med de over jeg - det er nok ikke kynnere hvertfall. Jeg er uke 37 og har hatt endel modningsrier, og det er nok det du har. Isåfall går de over igjen. Men det blir ikke det samme som kynnere uansett...

Men altså; min første fødsel startet med mensmurringer, så det KAN også være begynnende rier. Du kjenner det jo tidsnok, for da går de jo ikke over, men blir kraftigere :)

Lykke til da, uansett hva det er ;)

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Ble en tur på føden for å sjekke, siden det kom blod nedentil og smerter i rygg og...

.. og joda, nok en nyrebekkenbetennelse! Tilbake for 4 gang på ca en mnd+

Så smertene jeg kjente var modningsrier, men stoppet opp etter noen timer. Ble men ble sendt hjem igjen med nok en kur med overdosering av selexid.

Kjenner jeg er litt oppgitt nå, siden de hver gang sier at dette er siste gang med medisin, så må vi ta ungen om det kommer tilbake... (Siden det er ungen som ligger å presser mot urinveiene)

Kommer til ny lege hver gang, og ny kur for å prøve en siste gang, siste gang, siste gang!

I dag skal jeg ringe og være vanskelig, og spørre om de virkelig mener at jeg skal måtte gå de to siste ukene på enda en kur, tappe all energi og være totalt uopplagt til fødsel. Har ikke gått opp et gram på to mnd, lav blodprosent, null apetitt -men heldigvis vokser babyen og har det bra iallefall! :):)

Sorry klaging.. men kjenner jeg blir frustert her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...