Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 på aborten..var nesten 12 uker på vei.. noen som har blitt fort gravide ijenn?hvor fort? er det lettere og bli gravid ettepå??
Axania Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Det sies at det er lettere å bli gravid rett etter en abort. Så om du ønsker å bli gravid igjen så burde ikke det være noe stort problem. Jeg skal selv inn å ta abort til torsdag, og jeg er livredd for å angre! Håper ting ordner seg for deg! *masse varme gode tanker til deg*
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Kjære Axania. Nå vet ikke jeg hvorfor du vil ta abort, men jeg må råde deg på det sterkeste til å ikke ta abort dersom du ikke er 100 % sikker på at det er det riktige for deg. Du skriver at du er redd du kommer til å angre, og det kan tyde på at du er usikker. Håper du har noen objektive personer du kan snakke med om valget. Håper du ikke ender opp som, HI. Noe av det værste i hele verden er å angre på en abort, for den er det umulig å rette på. Du får aldri dette barnet tilbake. KLem til deg. Og til HI: Håper du kan snakke med noen om problemene dine - å bli gravid igjen, uten å behanle sorgen etter barnet du valge å fjerne, er ikke til å anbefale. Amathea er til for å hjelpe deg gjennom dette.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 hvor fort da? det går vel ikke når man blør enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå